hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دستور عزل فوری مقصر تزریق واکسن به غیر پاکبانان در علی‌آباد کتول صادر شد

دستور عزل فوری مقصر تزریق واکسن به غیر پاکبانان در علی‌آباد کتول صادر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: عزل فوری مقصر تزریق واکسن به غیر پاکبانان در ‌شبکه بهداشت و درمان علی‌آباد کتول صادر شد.
عبدالرضا فاضل با اشاره به تزریق واکسن کرونا به افراد غیر پاکبان در شهرداری علی‌آبادکتول اظهار داشت: دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کردم و با توجه به اینکه مسئولیت بر عهده شبکه بهداشت شهرستان است باید مقصر سریعا معرفی شود.
وی با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد خارج از اولویت تعیین شده واکسن دریافت کند، افزود: کوتاهی و قصور هر فردی در شبکه بهداشت علی‌آبادکتول اثبات شود بلافاصله عزل خواهد شد.
‌به گزارش تسنیم، در استان گلستان پاکبانان در برخی شهرها از جمله گرگان و علی آبادکتول واکسن کرونا دریافت کردند اما با توجه به اینکه اسامی پاکبان‌ها از سوی شهرداری‌ها اعلام می‌شود ممکن است تخلفاتی هم در خصوص استفاده از واکسن رخ دهد. مانند آنچه که در یکی از شهرهای کشور رخ داد و برخی از مدیران شهرداری اسامی خود را در لیست پاکبان‌ها قرار دادند و واکسن کرونا دریافت کردند.
در شهرستان علی آبادکتول هم با وجود حدود 45 پاکبان فقط برای حدود نیمی از آنان واکسن تأمین و ارسال شد که تزریق آن البته با حواشی بسیاری همراه بود. از همان روز تزریق واکسن‌های کرونا در فضای مجازی درباره استفاده افرادی غیر از پاکبان‌ها از این واکسن مطالبی منتشر شد که در نهایت دکتر تاج بردی نظری، رئیس شبکه بهداشت شهرستان علی آبادکتول آن را تأیید کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد