hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل؛ مردم با آمار مرگ و میرها بازی نکنند

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در استان اردبیل؛ مردم با آمار مرگ و میرها بازی نکنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ثبت روز بدون فوتی کرونایی در استان خبر داد و گفت: از مردم انتظار داریم با کاهش آمار تلفات و فوتی‌ها دچار عادی‌انگاری نشوند و این تلاش‌ها را به باد فراموشی نسپارند.
 شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت کرونایی در استان اردبیل اظهار داشت: امروز در دو ماه اخیر هشتمین بار آمار فوتی‌های کرونایی در استان اردبیل به صفر رسیده و این نشانه خوبی را نشان می‌دهد.
وی ضمن اظهار نگرانی‌ها به خاطر آمار مرگ و میرها نیز بیان کرد: متأسفانه همین که مردم آمار کرونا در استان اردبیل را با روند نزولی مشاهده می‌کنند همه سختی‌ها و شکننده بودن وضعیت را فراموش می‌کنند که به همین منظور از مردم انتظار داریم با کاهش آمار تلفات و فوتی‌ها دچار عادی‌انگاری نشوند و این تلاش‌ها را به باد فراموشی نسپارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: به هیچ عنوان کرونا تمام نشده و جهش‌یافتگی این ویروس با عنوان کرونای انگلیسی و نگرانی از شیوع آن در استان یکی از مشکلات اساسی است که باید در این زمینه همگان هوشیار باشند و تمامی اصول و موازین بهداشتی را رعایت کنند.
حبیب‌زاده بیان کرد: متأسفانه حضور در اماکن عمومی اعم از اتوبوس‌ها، مطب‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سطح شهر نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می‌هد که امیدواریم در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌های بیشتری مبنای کار قرار گیرد و نسبت به تجمعات و خطرات آن آگاهی‌دهی‌های بیشتری انجام یابد.
وی اظهار کرد: آمار مؤید وضعیت پایدار و باثبات نیست، بلکه با شرایط کاملاً شکننده‌ای مواجه هستیم که با بی‌ـوجهی شهروندان خطرناک‌تر نیز خواهد شد که به همین دلیل نیاز است مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد