hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/هوا برفی می شود

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/هوا برفی می شود

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز دوشنبه به استان خبر داد و گفت: با ورود این سامانه بارشی هوا برفی می شود.

مهدی صابری در خصوص وضعیت آب و هوایی استان  افزود: آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید به استان است که بارش برف، باران همراه با وزش باد از بعد از ظهر روز دوشنبه در استان را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بخش‌های شمالی استان را در بر می‌گیرد و در ادامه هفته بخش‌های جنوبی و مرکزی نیز از این سامانه بارشی متأثر خواهند بود، ادامه داد: پیش بینی می‌شود در پایان هفته کاهش دما دوباره در استان رخ دهد که لازم است کشاورزان و دامداران تدابیر لازم را به کار گیرند.

صابری با اشاره به گرم‌ترین و سردترین شهرهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: میاندوآب با ۱۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با ۷ درجه زیر صفر سردترین شهرهای استان گزارش شده است.

وی یادآور شد: لغزندگی، اخلال در ترددهای شهری، کولاک برف و کاهش شدید دید در جاده‌های کوهستانی از جمله مخاطراتی است که این سامانه بارشی به دنبال خواهد داشت لذا شهروندان از سفرهای غیرضروری و کوهنوردی بپرهیزند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد