hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > سومين رويداد استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود

سومين رويداد استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان برگزار مي‌شود

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان گفت: سومين سلسله رويدادهاي استارتاپي اين شركت با موضوعات صنايع شيمي و معدني، رونق و توسعه كسب و كارها در زمان كرونا و فرش و دستبافته‌ها در چهارم اسفند سال ۹۹ برگزار مي‌شود.
حسن آل‌بويه با اعلام اين خبر افزود: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوهات ذكر شده به منظور معرفي و شناسايي ايده‌هاي برتر و كاربردي در راستاي حمايت از جوانان در مسير ايده‌پردازي، رشد و و بالندگي همراه با جوايز و حمايت‌هاي نقدي ويژه تيم‌هاي برتر برگزار مي‌كند.

وي بيان كرد: پيوند بين صنعت و دانشگاه جهت راه اندازي كسب و كارهاي هدفمند و پويا كمك به تجاري سازي محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاري و توسعه فني محصولات به كمك مديران موفق استان سمنان و مهندسين صنايع از اهداف سومين سلسله رويدادهاي استارتاپي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان است.

آل‌بويه تصريح كرد: بخش‌ رويداد استارتاپي صنايع  شيمي و معدني شامل محورهاي طراحي و ساخت تجهيزات و ماشين‌آلات صنايع معدني و شيميايي، توليد مواد فرآوري شده، فناوري‌هاي مورد نياز در فرآيندهاي اكتشاف و فرآوري، بسته بندي محصولات معدني و توسعه بازار صنايع شيميايي و معدني است.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان خاطرنشان كرد: طراحي و احياي نقوش سنتي، رنگرزي سازگار با محيط زيست، توسعه بازار و بسته‌بندي دستبافته‌ها از محورهاي رويداد استارتاپي فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بويه، محورهاي بخش رويداد استارتاپي رونق و توسعه كسب و كارها در زمان كرونا را توسعه كسب و كارهاي آنلاين مرتبط با صنعت، تجاري سازي محصولات فناورانه و توليد محتواي آموزشي و فرهنگ‌سازي در صنعت عنوان كرد.

علاقمندان براي شركت در اين رويدادهاي استارتاپي مي‌توانند تا تاريخ ۳۰ بهمن سال ۹۹ ايده‌هاي نوآورانه خود را به پايگاه اينترنتي www.shahrdevelopment.ir/startup  ارسال و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۳۱۲۲۷-۰۲۳ تماس حاصل نمايند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد