hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۲۲ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۲۸ بیمار کرونایی بهبود یافتند

بستری ۲۲ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۲۸ بیمار کرونایی بهبود یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل بستری شده اند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۱ بیمار جدید نیز در این مراکز فوت کرده اند.
او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۲ بیمار تازه بستری شده ۱۶ بیمار در اردبیل، ۲ بیمار در پارس آباد، ۲ بیمار در مشگین شهر، ۱ بیمار در گرمی و ۱ بیمار در خلخال بستری شده اند.
حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۵۶ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.
او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد، خلخال و سرعین در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد