hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ممنوعیت تردد شبانه در ۵ شهرستان کرمانشاه اجرا می‌شود

ممنوعیت تردد شبانه در ۵ شهرستان کرمانشاه اجرا می‌شود

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: ممنوعیت تردد شبانه در پنج شهرستان، کرمانشاه اجرا می‌شود.
کیومرث غلامی صبح امروز  با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در شهرستان‌های زرد اظهار کرد: ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای زرد از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد اجرا می‌شود.
وی افزود: با توجه به زرد بودن برخی از شهرستان‌های استان از جمله سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود و سنقر و کلیایی ممنوعیت تردد شبانه به صورت کامل اعمال می‌شود، لذا شهروندان از تردد در این بازه زمانی به شدت پرهیز کنند.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به مخدوش کردن پلاک خودرو توسط برخی رانندگان برای فرار از جریمه ممنوعیت تردد شبانه گفت: مخدوش کردن پلاک ماشین، تغییر ارقام یا گل مالی علاوه بر تخلف رانندگی جرم محسوب شده که به شدت با مجرمان برخورد خواهد شد.
غلامی افزود: پس از شناسایی این مجرمان، خودرو حداقل ۱۴ روز توقیف شده و به منظور تشکیل پرونده در دستگاه قضائی فرد مذکور معرفی می‌شود، با توجه به ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار این افراد است.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه ترخیص خودروی توقیف شده در صورت پرداخت کامل جرایم خودروی فرد و شماره پلاک خودرویی که با دستکاری فرد متخلف به اشتباه جریمه شده امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: تردد برون شهری بین ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه با در نظر گرفتن شماره پلاک بومی هیچ مانعی ندارد.
وی ادامه داد: تردد بین شهری از شهرستان‌های زرد به زرد، آبی به آبی، زرد به آبی و بلعکس مشکلی نداشته و رانندگان در صورت تردد به مقصد و یا مبدا شهرستان‌های نارنجی و قرمز با مانع روبرو خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد