hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نیروهای پيمانكاري بازوان پرتوان اجرايي و نمايندگان شركت گاز در جامعه هستند

نیروهای پيمانكاري بازوان پرتوان اجرايي و نمايندگان شركت گاز در جامعه هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیروهای پیمانکاری را جزو کارکنان پرتلاش این شرکت دانست و تأکید کرد: توجه به نیروی انسانی و کاهش دغدغه های منابع انسانی از اولویت اصلی سازمان است.
به گزارش روابط عمومي؛ عليرضا اعواني مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در نشستی كه با هدف طرح مسائل و مشكلات نيروهاي عملياتي تدارك ديده شد با 30 نفر از نمايندگان پيمانكاري در حوزه هاي امداد، گازباني، كنتور خواني و وصول مطالبات ديدار  و گفتگوکرد.
عليرضا اعواني در ابتداي جلسه اظهار داشت:  توجه به نيروهاي انساني يكي از اهداف و اولويت‌ها در برنامه استراتژیک شرکت گاز استان می باشد و فلسفه تشکیل این نشست را، دیدار رو در رو با همکاران پیمانکاری، شناسایی مشکلات و كاهش دغدغه هاي منابع انساني، همچنین ايجاد رضايتمندي و افزايش كيفيت خدمات دانست.
مدير عامل شركت گاز استان سمنان در این نشست صمیمی ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات مطرح شده، گفت: در این فضا امکان بيان بی واسطه مشكلات توسط نيروهاي عملياتي فراهم شده است و بی شک بررسی درخواست ها، در صورت نبود موانع قانوني و مقرراتي پیگیری شده  و اهتمام لازم در این خصوص به‌عمل خواهد آمد.
اعواني به نقش مهم نيروهاي عملياتي به عنوان بازوان اجرايي ونمايندگان مجموعه بزرگ شركت گاز اشاره كرد وافزود: اقدامات ارزشمند شما عزیزان در رسیدن به اهداف عالیه شرکت بسیار مؤثر است اما تلاش، انگيزه و همت والاي شما لازمه اقداماتی است كه  عهده دار آن هستيد.
در بخش دوم جلسه مدير عامل شرکت پیمانکاری ضمن حضور در این نشست به مشکلات مطروحه نیروها توجه نمود و گفت: منابع انسانی جزو سرمایه اصلی هر سازمان محسوب می شود و اینجانب وظیفه دارم در جهت رفع مشکلات شغلی و برقراری رفاه زندگی حداکثر تلاش خود را به کار گیرم.
لازم به توضیح است این جلسه به مدت 8 ساعت با رعايت پروتكل هاي بهداشتي در سالن اجتماعات شركت گاز استان سمنان برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد