hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > باغ‌های تفریحی بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد دردسر ساز شده‌اند

باغ‌های تفریحی بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد دردسر ساز شده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باغ‌های تفریحی غیر قانونی و بدون مجوز دردسرساز شده و به محلی امن برای آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند.
احد جمالی صبح امروز در نشست کارگروه استانی حجاب و عفاف ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بوده و هست و نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادگان جهان این سردار رشید اسلام را مبارزی راستین در مقابل ظلم و ستم می‌شناسند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهید سلیمانی مصداق واقعی دشمن ظالم و یار ستم‌دیدگان بود و راه این شهید در مبارزه با ظلم و یاری مظلومان ادامه دارد.
وی با اشاره به نزدیک بودن دهه فاطمیه، بیان کرد: امیدواریم که فرهنگ فاطمی در جامعه ما قوام بیشتری پیدا کند و سیره‌ی زندگی این بزرگ بانوی اسلام الگوی زندگی همه افراد قرار بگیرد.
جمالی نسبت به بی‌توجهی برخی از مدیران به موضوع حجاب و عفاف و عدم حضور در جلسات واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: اگر به موضوع از دید انتفاعی بنگریم، خانواده همه ما در این جامعه زندگی می‌کند و بی‌شک هر آسیبی بر زندگی ما تاثیر خواهد داشت و باید در کنترل آسیب‌ها دقت شود.
وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و ادامه داد: پیامبر اسلام می‌فرماید« عفت و پاکدامنی زینت بانوان است، منتها ما نباید عفاف و حجاب را مختص زنان بدانیم بلکه مردها هم باید در حفظ حجاب و عفاف دقت کنند و از خطوط قرمز عبور نکنند».
جمالی بر فعالیت ارشادی برای پیشگیری از پدیده بدحجابی تاکید کرد و گفت: نظارت‌های ارشادی در مقابله با بدحجابی باید حضور فعالتری داشته‌باشند و دستگاه‌ها نسبت به موضوع حجاب و عفاف باید پایش و آسیب‌شناسی را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: مساله مهاجرت و آسیب‌های ناشی از آن مختص استان ما نیست و این موضوع گریز ناپذیر است، گرچه مرکز استان یک شهر مهاجرپذیر است و ما باید در مقابل تغییر، مدیریت صحیح داشته باشیم.
معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زیر پوست شهرهای ما مسایل خوبی اتفاق نمی‌افتد و برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی به صورت خانوادگی رخ می‌دهد و متاسفانه برخی از خانواده‌ها به‌راحتی به این مسایل دامن می‌زنند.
وی در ادامه افزود: برخی فعالیت‌های خلاف شرع و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی متاسفانه در باغ‌هایی صورت می‌گیرد که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز با عنوان کسب و کار راه‌اندازی شده‌اند.
جمالی گفت: هرچند دستگاه‌های نظارتی بر فعالیت این باغ‌ها نظارت دارند اما نظارت دستگاه‌ها به تنهایی کافی نیست و حل این معضلات نیازمند مشارکت عمومی است.
وی در پایان بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های موجود در بستر فضای مجازی فرصتی مناسب برای نشر آموزه‌های دینی و فرهنگ‌سازی است و باید سعی کنیم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.
آسیب‌های اجتماعی بر زندگی همه افراد در جامعه تاثیر می‌گذارد و مقابله با آن نیازمند مشارکت همگانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد