hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش چشمگیر قیمت خودرو، تقاضا را کاهش داد

کاهش چشمگیر قیمت خودرو، تقاضا را کاهش داد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در شهرکرد با اشاره به کاهش چشمگیر قیمت خودرو در ماه اخیر، گفت: این قیمت، تقاضا را کاهش داد.
علی‌اصغر کاظمی  با اشاره به رکود در بازار خودروی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معمولا با افزایش قیمت خودرو تقاضا برای خرید در بازار کم می‌شود، اما با هرگونه افزایش قیمت، تقاضا برای خرید خودرو افزایش پیدا می‌کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در شهرکرد با اشاره به کاهش چشمگیر قیمت خودرو در ماه اخیر گفت: بیش‌ترین کاهش قیمت خودرو در پژو پارس با ۱۰۰ میلیون تومان و خودروی سمند با ۴۰ میلیون تومان بوده است، از چند روز گذشته و با افزایش قیمت دلار قیمت خودرو به مقدار اندکی افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه بیش‌ترین کاهش قیمت در خودروهای خارجی بوده است، افزود: به‌طور مثال خودروی خارجی سانتافه با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، هم‌اکنون با قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.
کاظمی با تاکید بر اینکه خرید و فروش خودرو در یکسال اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۲۰ درصدی روبرو بود، عنوان کرد: افزایش و کاهش قیمت دلار در قیمت خودرو تاثیرگذار است.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در شهرکرد با اشاره به اینکه قیمت خودروی عرضه شده در بازار آزاد و شرکت‌های زیرمجموعه کارخانجات تولید خودرو متفاوت است، عنوان کرد: به‌طور مثال خودروی پژو پارس در شرکت با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان و در بازار آزاد به قیمت ۲۲۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.
وی بیان کرد: قیمت خودروی پراید در شرکت حدود ۸۰ میلیون و در بازار آزاد حدود ۱۰۴ میلیون تومان است، اما در محصولات گروه بهمن برای خودروهای مزدا وانت و مزدا دوکابین حدود ۲۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد