hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۹۰ درصد ترددهای شبانه کاهش پیدا کرد/اعمال جریمه برای متخلفانی که طرح منع تردد را نادیده گرفته‌اند

۹۰ درصد ترددهای شبانه کاهش پیدا کرد/اعمال جریمه برای متخلفانی که طرح منع تردد را نادیده گرفته‌اند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: بیش از ۹۰درصد ترددهای ۲۱ شب به بعد کاهش یافته ‌و بخش اندکی از خودروهای در حرکت، متخلف به حساب می‌آیند که شامل جریمه ۲۰۰هزارتومانی می‌شوند.
سرهنگ محمدرضا محمدی  اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 21شب تا 4 صبح ادامه خواهد داشت.
وی افزود: هرگونه تردد در سطح شهرهای قرمز خصوصا شهر اصفهان ممنوع است و دوربین‌های شهری تخلفات را ثبت می‌کند مگر تردد خودروهایی که کار ضروری داشته باشند یا مجوز لازمه را دریافت کرده باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای خدماتی و نیروهای امدادی و امنیتی و به علاوه خودروهایی که دارای مجوز تردد هستند، می‌توانند بعد از ساعت 21 شب در شهر رفت و آمد داشته باشند. همچنین تاکسی‌ها، وانت‌ها و کامیون‌ها نیز که وظیفه خدمت‌رسانی به مردم دارند، هم مجاز به تردد هستند.
وی درخصوص چگونگی فعالیت مجاز تاکسی‌ها بیان کرد: رانندگان تاکسی برای اجازه تردد در شهر لازم است تا ضمن مراجعه به سازمان تاکسیرانی، خودرو خود را آنجا ثبت نمایند و سازمان تاکسیرانی نیز پس از ساماندهی تاکسی‌های ثبت شده شماره آنان را برای فرمانداری اصفهان می‌فرستد و اجازه تردد تاکسی‌ها از این طریق به پلیس اطلاع داده می‌شود.
سرهنگ محمدی گفت: با توجه به وضعیت ایجاد شده برای محدودیت‌های ترافیکی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد همچنان بر طبق سابق لغو بوده و تردد‌ها قبل از ساعت 21 شب به صورت عادی خواهد بود.
وی با اشاره به متخلفانی که طرح منع تردد خودروها را نادیده گرفته‌اند ادامه داد، گفت: جریمه تردد خودروها از فاصله زمانی 21شب تا 4صبح مبلغ 2 میلیون ریال است که تنها شامل ترددهای غیرمجازی است که این طرح را نادیده گرفته‌اند و به آن پایبند نیستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ضمن بیان اخبار کذب مبنی بر اینکه هرگونه حادثه و اتفاق متفرقه‌ای که برای خودروهای بدون مجوز در ساعات محدودیت پیش بیاید شامل بیمه نمی‌شود، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد. خبر آن تکذیب می‌شود و شایعه است.
وی با ابراز خرسندی از مردم فهیم اصفهان خاطرنشان کرد: تا به این لحظه که از اجرای طرح می‌گذرد مردم اصفهان بسیار عالی همیاری کردند و واقعا از ساعت 21شب به بعد بیش از 90درصد ترددها کاهش پیدا کرده است و لازم به ذکر است که همان تعداد اندک نیز که فعالیت می‌کنند شامل خودروهای مجاز هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد