hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استاندار خوزستان: استمرار محدودیت‌ها در طول ۲هفته نباید قطع شود

استاندار خوزستان: استمرار محدودیت‌ها در طول ۲هفته نباید قطع شود

استاندار خوزستان با اشاره به نقش اِعمال محدودیت‌ها در کاهش کرونا گفت: دستگاه‌های متولی در طول ۲هفته اعمال محدودیت باید با جدیت بر مسئله نظارت داشته باشند تا بتوانیم پس از ۲هفته شاهد کاهش چشمگیر موارد کرونایی در استان باشیم.
 غلامرضا شریعتی در نشست ستاد مدیریت مبارزه با کرونا خوزستان اظهار داشت: محدودیت‌های شدید کرونایی در 2 شهر قرمز استان در نخستین روز با همکاری تمامی دستگاه‌ها موفقیت خوبی داشته است.
وی افزود: محدودیت در سایر شهرهای خوزستان که وضعیت های زرد و نارنجی داشتند، نیز اعمال شده و در این شهرها نیز اعمال محدودیت‌ها مناسب بوده است.
استاندار خوزستان گفت: برای نزولی کردن شیب کرونا نیاز به همراهی مردم داریم و امید داریم با اعمال این محدودیت‌ها روند ابتلا و فوتی‌ها شیب نزولی پیدا کنند.
وی با اشاره به نقش اعمال محدودیت‌ها در کاهش کرونا بیان داشت: دستگاه‌های متولی در طول دو هفته محدودیت، باید با جدیت بر مسئله نظارت داشته باشند تا بتوانیم پس از 2 هفته شاهد کاهش چشمگیر موارد کرونایی در خوزستان باشیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: مردم در کنترل این بیماری نقش مهمی دارند و همکاری همگانی در اثربخشی این محدودیت‌ها موثر است. لازم است مردم با رعایت پروتکل‌ها و پرهیز از دورهمی خانوادگی در زنجیره  قطع کرونا کمک کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد