hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود به شهرهای خراسان شمالی فقط از طریق کمربندی‌ها مجاز است

ورود به شهرهای خراسان شمالی فقط از طریق کمربندی‌ها مجاز است

استاندار خراسان شمالی گفت: محدودیت‌های منع رفت و آمد در محدوده شهرهای استان از شنبه به اجرا در می‌آید و ورود و خروج در شهرهای استان فقط از طریق کمربندی و کنار گذر شهرها امکان‌پذیر است.
محمدعلی شجاعی در ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان‌ شمالی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.
وی با بیان اینکه طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از ابتدای آذرماه به مدت دو هفته اجرا می‌شود افزود: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها به منظور بهبود شرایط کرونایی در کشور است و باید وضعیت استان بعد از دو هفته رو به بهبودی باشد و این بهبودی به میزان عملکرد دستگاه اجرایی و تلاش مدیران و اطلاع رسانی‌ها بستگی دارد.
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی دارای کمربندی هستند تردد خودروهای غیربومی فقط از طریق کمربندی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت نبود کمربندی در این‌گونه شهرها باید مسیر ویژه از سوی فرمانداری تعریف شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در مورد رفت و آمد کارکنان دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها بیان داشت: کارکنان ادارات جهت تردد به سایر شهرستان‌های استان به ویژه شهرهای دارای وضعیت قرمز حتماً باید با اعلام فرمانداری و ارائه کارت شناسایی انجام شود دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان که می‌توانند خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه دهند حتماً بر این مهم تأکید داشته باشند.
شجاعی از فرمانداران شهرستان‌های خراسان شمالی خواست تا سالن بزرگی را در اختیار علوم پزشکی جهت تسریع در امر نمونه‌گیری قرار دهند و ادامه داد: وضعیت کسب و کار و واحدهای صنفی بر کسی پوشیده نیست اما در شرایط فعلی محور کار محور سلامت و حفظ جان مردم است.
شجاعی با اعلام اینکه خراسان شمالی در زمینه پرداخت تسهیلات به مشاغل و صنوف در کشور پیشرو است گفت: اگر واحدهای صنفی استان نیاز به تسهیلات بیشتری دارند بانک‌های استان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد