hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت روزانه ۴ تا ۵ بیمار کرونایی در زنجان

فوت روزانه ۴ تا ۵ بیمار کرونایی در زنجان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از فوت روزانه چهار تا پنج بیمار کرونایی در استان زنجان خبر داد و گفت: درمهرماه تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا افزایش داشته است.
محمدرضا صائینی، از افزایش بیماران کرونایی در استان زنجان خبر داد و گفت: بیماران بستری کرونایی در استان روند افزایشی به خود گرفته است.
وی همچنین از فوت روزانه چهار تا پنج بیمار کرونایی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در اردیبهشت ماه فوتی‌ها و بستری‌های بیماری کرونا در استان بسیار کم بود ولی در مهرماه این آمار افزایش داشته است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بر لزوم برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تاکید کرد و یاد آور شد: باید فعالیت مشاغل پر خطر در استان محدود شود.
صا ئینی تاکید کرد: در استان زنجان مراکز وابسته به پلیس و برخی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه رفتار مردم باید نسبت به زدن ماسک عاقلانه باشد، افزود: برخی از مردم استان کرونا را منکر می‌شوند و این تهدیدی برای روزهای آینده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، ابراز کرد: باید افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، جریمه شوند چرا که این افراد به حقوق دیگران بی احترامی می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد