hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۵۰ درصدی تقاضای میوه در شهرکرد

کاهش ۵۰ درصدی تقاضای میوه در شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرکرد گفت: در حال حاضر با کاهش توان خرید مردم، تقاضا برای انواع میوه ۵۰ درصد کاهش داشته است.
جمشید آل‌مومن، با اشاره به قیمت انواع میوه در تابستان سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر در بازار شهرکرد تقاضای زیادی برای میوه‌های فصل تابستان وجود ندارد.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرکرد افزود: امروز هر کیلوگرم آلبالو با قیمت ۱۳ هزار تومان، گیلاس قاهری و تکدانه هر کیلوگرم با قیمت ۲۴ هزار تومان، انواع گیلاس بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان، شلیل با قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان و انواع زردآلو با قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
وی در ادامه با بیان اینکه قیمت‌های اعلام شده، قمیت خرده فروشی است، تشریح کرد: در حال حاضر میوه و تره‌بار در بازار شهرکرد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نداشته است و حتی با کاهش قیمت در بازار شهرکرد روبرو هستیم.
آل‌مومن با اعلام قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌ فرنگی گفت: سیب‌زمینی با قیمت هر کیلوگرم ۴ هزار تومان، پیاز با قیمت هر کیلوگرم بیش از ۲ هزار تومان تا ۳ هزار تومان و گوجه فرنگی با قیمت هرکیلوگرم ۳ هزار تومان در بازار شهرکرد عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد با اشاره به گران‌ترین میوه در بازار شهرکرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر انبه به عنوان میوه لاکچری با قیمت هرکیلوگرم ۳۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی در پایان با اشاره به ورود میوه‌های فصل به بازار یادآور شد: هرکیلوگرم آلو و سیب گلاب با قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد