hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رکود بازار، کرکره‌های طلافروشان را پایین می‌کشد

رکود بازار، کرکره‌های طلافروشان را پایین می‌کشد

 رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با هشدار در مورد فعالیت‌ دلال‌ها در بازار طلا از تعطیلی واحدهای طلافروشی کرمانشاه به دلیل رکود بازار خبر داد.
محمد سعید جعفری  اظهار داشت: خرید و فروش طلا و سکه همچنان در رکود قرار دارد، هر چند طی ماه‌های گذشته مردم برای حفظ ارزش سرمایه خود به خرید طلای آب شده روی می‌آوردند، اما اخیراً این تمایل بسیار کاهش یافته است.
وی افزود: با توجه به سیر صعودی افزایش قیمت طلا و ارز بسیاری از واحدهای طلافروشی به فکر تعطیلی هستند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه تصریح کرد: علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه نوسانات دلار و ارز است و پیش‌بینی می‌شود این روند همچنان ادامه یابد.
جعفری گفت: در حال حاضر به دلیل نوسانات شدید قیمت طلا بسیاری از واحدهای طلافروشی متضرر شده‌اند.
وی با هشدار به فعالیت برخی دلال‌ها در بازار طلا عنوان کرد: خوشبختانه در کرمانشاه طی این چند ماه موردی از کلاهبرداری گزارش نشده اما در بازار دلالانی وجود دارد که لازم است مردم طلا را از مراکز معتبر خریداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید طلا را از واحدهای معتبر خریداری کنند، افزود: به طور جدی از خرید طلا در فضای مجازی که عیار مشخص ندارد باید خودداری شود.
جعفری خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که واحدهای طلافروشی با آن مواجه هستند این است هنگام خرید، وجه انتقال داده شده با تأخیر به حساب آنها واریز می‌شود و با توجه به نوسانات قیمت طلا مشکلاتی برای معامله میان واحدهای صنفی ایجاد می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد