hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بروجرد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد/ افزایش تعداد بیماران بستری

بروجرد در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد/ افزایش تعداد بیماران بستری

 رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با تاکید بر اینکه در حال حاضر بروجرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌ها افزایش یافته است.
محمد کاکاوند روز شنبه در جلسه مبارزه با کرونا که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بروجرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار داشت: در دو هفته اخیر سیر صعودی بیماری کرونا در بروجرد بشدت بالا رفته است.
وی با بیان اینکه تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌ها نیز افزایش یافته است، تصریح کرد: اما به طور معجزه آسایی میزان مرگ و میر در بروجرد کاهش یافته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ادامه داد: وضعیت استان خوزستان قرمز است و به دلیل مجاورت با این استان امروز شاهد وضعیت قرمز در بروجرد و خطر ابتلای بالای افراد به بیماری کرونا هستیم.
کاکاوند گفت: در حال حاضر بشدت مسافران بیمار به بروجرد هجوم آورده‌اند، همه بیمارستان‌های شهر درگیر این مسئله شده است به طوری که امروز با کمبود نیرو و پرستار مواجه هستیم.
وی تاکید کرد: از اول اسفند ماه تا کنون ۸۶۰۰۰ بیمار در زمینه تشخیص کرونا در بروجرد ویزیت شده است و در حال حاضر نیز روزانه ۱۷۰ نمونه تست جهت تشخیص به استان ارسال می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار داشت: این بیماری درمان دارد مگر با قرنطینه کردن مطلق و این در حالی است که تا کنون توانسته‌ایم مدیریت کنیم اما این بیماری را کنترل نکرده‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد