hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهرستان شهرکرد

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهرستان شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرستان شهرکرد گفت: کرایه ناوگان تاکسیرانی، به میزان ۲۰ درصد تا پایان هفته جاری افزایش می‌یابد.

مهرداد میرزائیان ، با اشاره به پیشنهاد طرح افزایش  نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: در این خصوص افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌تاکسی‌های سطح شهر پیشنهاد شده و در حال اجرای مراحل قانونی است و این امر تا پایان هفته جاری اجرا می‌شود. 
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرستان شهرکرد با بیان اینکه هنوز هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نشده و هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها را غیرقانونی دانست و ادامه داد: چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ سال ۹۸  از مسافران دریافت می‌کنند اقدام آن‌ها خودسرانه و غیرقانونی است و از شهروندان تقاضا می‌شود موارد تخلف در نرخ کرایه تاکسی را به همراه کد تاکسی به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.
وی گفت: در حال حاضر کرایه تاکسی‌ها طبق نرخ سال ۹۸ است و هنوز افزایشی در این خصوص نباید اعمال شود.
میرزائیان در خصوص افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۹ نرخ کرایه اتوبوس‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته‌است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرستان شهرکرد در پایان یادآور شد: همشهریان و همکاران تاکسیران و اتوبوسران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا با ادامه این روند، شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد