hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > فعالیت ­بیش از 2 هزار مسجد برای جشنواره شعر غدیر

فعالیت ­بیش از 2 هزار مسجد برای جشنواره شعر غدیر

بیش از ۲ هزار کانون تخصصی فرهنگی هنری مساجد کشور برای مشارکت در هفتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر فعالیت می‌کنند




به گزارش صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، حسین علی جعفری افزود: اعضای ۲ هزار کانون تخصصی فرهنگی هنری مساجد کشور برای مشارکت در هفتمین جشنواره بین المللی شعرغدیر هماهنگ شده اند تا برای غدیر و امیرالمومنین (ع) خلق اثر کنند. 
وی ادامه داد: بنا به گفته دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی دستگاه های فرهنگی، علمی و هنری کشور تمام ظرفیت خود را برای خدمت به ترویج اندیشه غدیر و امیرالمومنین علی علیه السلام بکار بگیرند. 
جعفری گفت: ستادعالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با دستور ریاست ستاد عالی کانون ها حجه الاسلام و المسلمین ارزانی برخود وظیفه می داند تا ظرفیت عظیم ستاد را که بیش از ۲۴ هزار کانون در مساجد کشور است برای ورود و فعالیت در هفتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر بکار بگیرید. 
وی افزود: این ستاد با داشتن امکان اطلاع رسانی مناسب در سطح کشور در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه، این ظرفیت را نیز در اختیار این جشنواره قرار خواهد داد. 
جعفری گفت: اگر هر کانون فقط یک اثر تولید کند بیش از ۲ هزار اثر در موضوعات بسیار مهم و ارزشمند همچون غدیر و امیرالمومنین (ع)، امامت و ولایت و نهج البلاغه تولید خواهد شد و انتظار می رود استقبال خوبی از این جشنواره بعمل آید و این درخشش در حوزه شعر نمایان خواهد شد. علاقه مندان آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت به نشانی الکترونیکی dobarehghadir7@gmail.com و یا به سایت اختصاصی جشنواره به نشانی www.alghadirfestival.ir ارسال کنند. 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.alghadirnew.ir مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد