hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > بازدید معاونین ستاد مرکزی اقامه نماز از فولاد مبارکه

بازدید معاونین ستاد مرکزی اقامه نماز از فولاد مبارکه

معاونین ستاد مرکزی اقامه نماز و کارشناسان فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی ستادهای اقامه نماز کشور از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند. 

معاونین ستاد مرکزی اقامه نماز و کارشناسان فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی ستادهای اقامه نماز کشور از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازدید کردند. به گزارش رویداد امروز، در این بازدید که با حضور مدیر و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان اصفهان و همچنین حجت‌الاسلام نبوی مسئول دفتر تبلیغات اسلامی مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد، مسئول فرهنگی مجتمع فولاد مبارکه به تشریح فرایند تولید فولاد در این مجتمع پرداخت.

او با اشاره به این‌که صنعت فولاد در کشور به یک صنعت پاک مبدل شده است افزود تولید گیاهان داروئی، پرورش زنبور عسل و کشت محصولات کشاورزی در این مجتمع گواه این ادعاست.

او همچنین با بیان این‌که مجتمع فولاد مبارکه از جهت صرفه‌جویی در مصرف آب رتبه نخست را در بین شرکت‌های برتر فولاد جهان در اختیار دارد، افزود میزان مصرف آب در صنعت فقط ۲ در صد است و ما در تلاشیم با اجرای پروژه‌های مختلف این میزان را هم کاهش دهیم.

در ادامه معاونین ستاد مرکزی اقامه نماز و کارشناسان فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی ستادهای اقامه نماز کشور از قسمت‌های مختلف مجتمع از جمله کارخانه انباشت و برداشت مواد خام، گندله‌سازی، احیای مستقیم و نورد گرم بازدید کرده و سپس با حضور بر مزار شهدای گمنام واقع در مجتمع فولاد مبارکه، با قرائت فاتحه، علو درجات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد