hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > تأکید بر نقش تأثیر‌گذار فولاد مبارکه در اقتصاد کشور

تأکید بر نقش تأثیر‌گذار فولاد مبارکه در اقتصاد کشور

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، طی برنامه‌های جداگانه با آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان و امام‌جمعه شهر اصفهان و حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه مبارکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رویداد امروز، در این دیدارها مدیرعامل فولاد مبارکه گزارشی از دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید انواع محصولات فولادی و اقدامات آن در حوزه  مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در سال 97 و برنامه‌های گروه فولاد مبارکه در سال جدید ارائه کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام‌جمعه اصفهان اعیاد شعبانیه را به همه مدیران و کارکنان فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: کلیدواژه و راهبرد «رونق تولید» که از سوی رهبری مورد تأکید قرار گرفته است، راه اصلی و علاج واقعی برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

او با اشاره به نقش شرکت فولاد مبارکه در اقتصاد و جامعه تصریح کرد: هر گامی که در راستای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم برداشته می‌شود بدون شک در راستای رضای خداوند است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی موسوی امام‌جمعه شهرستان مبارکه نیز ضمن قدردانی از عملکرد فولاد مبارکه تصریح کرد: نام‌گذاری سال با  عنوان «رونق تولید» از سوی رهبری مبین آن است که باید بیش‌ازپیش به تولید و دستاوردهای آن توجه کنیم؛ ازاین‌رو در سال «رونق تولید» مسئولیت تولیدکنندگان و به‌ویژه فولاد مبارکه سنگین‌تر است. او خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر توجه حداکثری به صنایع مادر ازجمله صنایع فولادسازی تأکید کرده‌اند. امام‌جمعه مبارکه رویکرد و عملکرد فولاد مبارکه در مسئولیت‌های اجتماعی را ارزشمند دانست و گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان شرکتی باثبات در تولید و سودآوری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز به‌خوبی ایفای نقش کرده و علی‌رغم وجود همه مشکلات، هنگام حوادث طبیعی ازجمله زلزله کرمانشاه و جاری شدن سیل در برخی استان‌های کشور نیز به‌موقع به یاری مردم آسیب‌دیده شتافته است. او در پایان گفت: با درایتی که نزد مدیریت این شرکت شاهدیم، امیدواریم فولاد مبارکه همچنان باهمت بیشتر کارکنان خود در راستای خیررسانی به مردم شریف ایران و پویایی اقتصاد کشور نقش‌آفرینی کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد