hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فولاد مبارکه الگویی برای فولادسازان

فولاد مبارکه الگویی برای فولادسازان

در دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع و لزوم تعامل هرچه بیشتر صنعت و حوزه فرهنگ تأکید شد.

به گزارش رویداد امروز، در این دیدار ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن برشمردن بخشی از اقدامات شرکت در حوزه فرهنگ و هنر رویکرد عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.

او با اشاره به اقدامات زیست‌محیطی این شرکت عنوان کرد: امروز فولاد مبارکه با مصرف 7/2 لیتر آب برای تولید هر کیلو فولاد در بین فولادسازان جهان به یک نمونه سرآمد و الگو بدل شده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه افزود: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت اقدامات ارزنده‌ای در زمینه بازچرخانی آب و تأمین بخشی از آب موردنیاز خطوط تولید از طریق تصفیه پساب شهرهای مجاور صورت پذیرفته است که علاوه بر کمک به بهداشت ساکنان منطقه زمینه لازم برای عبور صنعت از بحران کمبود آب را فراهم نموده است.

در ادامه محمدعلی انصاری، اطلاع‌رسانی در خصوص عملکرد صنعت را حائز اهمیت دانست و افزود: متاسفانه امروز در جامعه این‌طور مطرح شده است که فولاد را به‌عنوان یکی از صنایع آب بر می‌شناسند؛ اما اطلاع‌رسانی صحیح در این خصوص می‌تواند چنین شبهاتی را برطرف کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شرایط فرهنگی هنری شهرستان مبارکه گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و سیاست‌گذار فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان هستند؛ اما در حوزه اجرا آماده همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها هستیم.

همچنین در این دیدار رسول مهماندوست رئیس اطلاعات و انتشارات فولاد مبارکه نیز با اشاره به نقش حمایتی شرکت فولاد مبارکه در حوزه رسانه‌ها گفت: این شرکت از ابتدای راه‌اندازی تاکنون علاوه بر اینکه به‌عنوان شرکتی پاسخگوی ایفای نقش کرده همواره در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی که برای خود تعریف نموده سعی کرده تا به حفظ و توسعه رسانه‌های کشور کمک کند.

او افزود: نقش تعاملی صنعت با رسانه در شرکت فولاد مبارکه به‌درستی تعریف شده است و این مهم برای بسیاری از مطبوعات منطقه و استان امکان ادامه فعالیت در تنگناها و شرایط دشوار را فراهم کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد