hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اولویت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تکمیل طرحهای نیمه تمام در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان است

اولویت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تکمیل طرحهای نیمه تمام در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اولویت این شرکت شناسایی و اتمام اجرای طرحهای نیمه تمام در شهرکها و نواحی صنعتی استان است که باید برای به بهره برداری رسیدن آنها تلاش جدی و مستمر  مدیران شهرکها و نواحی صنعتی را شاهد باشیم .
علی بهرامی زاده در نشستی با اعضای هیات مدیره شرکت و مدیران شرکتهای خدماتی و شهرکها و نواحی صنعتی استان افزود: مدیران موظف هستند در مدت 15 روز همه طرحهای نیمه تمام در شهرکها و نواحی صنعتی را اعلام و طی نشست های کارشناسی ، تعیین تکلیف کنند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: نشستهای مربوط به کنترل طرحهای نیمه تمام نیز باید در شهرکها و نواحی صنعتی با حضور مدیران آنها و مدیران محترم محلی برگزار و گزارش مربوطه به آن تهیه شود. 
وی راهبرد و سیاست روشن وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت را احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال دانست و گفت: در شهرکها و نواحی صنعتی موظف به پایش شرایط کلیه طرح های  واحدهای صنعتی مستقر هستند و باید واحدها و کارگاه های راکد یا طرحهای نیمه تمام را شناسایی و عارضه یابی کنند.
وی افزایش سطح اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی را از دیگر اولویتهای شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برشمرد و افزود: در شرایط کنونی توسعه شهرک صنعتی مشه (کلات) ، ایجاد نواحی صنعتی بیزه ، زاوه ، گناباد2 ، یونسی، اسحاق آباد، سرولایت و گرماب و پیگیری توسعه شهرک صنعتی خیام و ناحیه صنعتی جغتای از اولویتهای شرکت است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: زیرساختهای شهرک صنعتی شماره 5 مشهد نیز تکمیل شده و هم اینک برای یکهزار هکتار از اراضی این شهرک متقاضی سرمایه گذاری وجود دارد اما یکی از اشکالات عمده آن وجود معارضین است که با پیگیری حقوقی و قضایی ، موضوع را پیگیری می کنیم .
علی بهرامی زاده برخورد قانونی و قاطعانه بخشهای حقوقی و حراست شرکت با موارد مربوط به تضییع حقوق بیت المال، عمل به تکالیف سازمانی، تنظیم گری و ارجاع مشکلات شهرکها و نواحی صنعتی به بخشهای تخصصی شرکت، مستندسازی موارد و تسهیل گری را از سوی مدیران شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد تاکید قرار داد.
وی اظهار داشت: کمیته دولت الکترونیک در شرکت تشکیل شده است و درصدد ایجاد پنجره واحد و سامانه هوشمند است تا همه فعالیتها در حوزه های اداری و تجاری در یک واحد انجام شود که این مهم نخستین گام در مسیر تسهیل گری خواهد بود که ان شاالله در سطح کشور هم عملیاتی می شود .
وی تسهیل گری در حوزه واگذاری اراضی در شهرکهای صنعتی را ضروری دانست و گفت: باید تحلیل گذشته نگر و تحلیل آینده نگر در سیستم واگذاری اراضی و زیرساختهای شهرک ها و نواحی صنعتی ، سرلوحه کار قرار گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد