hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گرانفروشی و عدم درج قیمت، بیشترین تخلف صنفی در اهواز

گرانفروشی و عدم درج قیمت، بیشترین تخلف صنفی در اهواز

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان گفت: در سطح شهرستان اهواز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون، در جریان انجام ۳ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از اصناف، ۸۴۶ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است که این متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند؛ عمده تخلفات انجام‌شده مربوط به گرانفروشی و عدم درج اتیکت قیمت بوده است.
رضا فرجام در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گرانفروشی نان، اظهار کرد: موضوع گرانفروشی در بحث نان به شدت در حال پیگیری است و بازرسان اتاق اصناف در سطح استان، مرتبا در حال سرکشی و نظارت هستند.
وی افزود: اتحادیه نانوایان اهواز درخواست افزایش قیمت نان را ارائه کرده اما تا کنون با این موضوع در سطح استان موافقت نشده است؛ بنابراین افزایش خودسرانه قیمت نان، تخلف صنفی محسوب می‌شود و قطعا این تخلفات با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.
فرجام تصریح کرد: در ماه گذشته با حدود ۶۰ واحد نانوایی در اهواز به دلیل تخلف صنفی برخورد شد و برای آن‌ها  تشکیل پرونده انجام و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان با توصیه به مردم گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات صنفی و یا داشتن شکایت از واحدهای صنفی، می‌توانند با واحد بازرسی اتاق اصناف اهواز به شماره (۳۳۸۳۶۹۱-۴) تماس گرفته و گزارش و شکایت خود را مطرح کنند تا موضوع، بررسی و پیگیری شود.
وی با اشاره به آمار شکایات مردمی در سال جاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۶۰ شکایت از واحدهای صنفی اهواز که عمدتا واحدهای صنفی خدماتی را شامل می‌شود، ثبت و به همگی آن‌ها رسیدگی شد.
فرجام با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام شده در امسال، گفت: در سطح شهرستان اهواز از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، در جریان انجام ۳ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از اصناف، ۸۴۶ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است که این متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند؛ عمده تخلفات انجام‌شده مربوط به گران‌فروشی و عدم درج اتیکت قیمت بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد