hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تجمع نانوایان کرمانشاه در اعتراض به قیمت نان

تجمع نانوایان کرمانشاه در اعتراض به قیمت نان

تعدادی از نانوایان کرمانشاه در اعتراض به پایین بودن قیمت نان و افزایش هزینه‌ها، مقابل اتحادیه خبازان کرمانشاه تجمع کردند.
درخواست اصلی نانوایان کرمانشاه د رتجمع امروزشان(سوم آبان) افزایش منطقی قیمت نان بود تا بخشی از افزایش هزینه‌های آنان را پوشش بدهد.
اعتضاد علیزاده رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تجمع آرام امروز خبازان مقابل اتحادیه این صنف، گفت: بیش از یکسال است تقاضا داریم قیمت نان بیشتر شود، اما تاکنون با این درخواست موافقت نشده است.
وی ادامه داد: درخواست افزایش قیمت نان بر اساس آنالیز هزینه‌ها را به استانداری داده ایم، اما رسیدگی به این درخواست مدام امروز و فردا می‌شود و هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه‌های پخت نان از مواد اولیه گرفته تا دستمزد کارگر و... حدود 200 درصد رشد داشته، خاطرنشان کرد: درخواست افزایش قیمتی که ما ارائه کرده ایم 32 درصد است که البته این رقم پیشنهادی مربوط به آنالیز قیمت‌ها در خرداد ماه است و از آن زمان تاکنون باز هم با افزایش بیشتر هزینه‌ها مواجه بوده ایم.
وی تاکید کرد: اگر با همین افزایش 32 درصدی قیمت نان هم موافقت شود، با توجه به افزایش هزینه‌هایی که از خرداد تاکنون داشته ایم دیگر به درد نانوایان نمی‌خورد.
علیزاده از فعالیت نزدیک به 2200 خبازی نوع یک و دو( یارانه‌ای و آزادپز) در کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: با این روند افزایش هزینه‌ها و ثابت ماندن قیمت نان دیگر خبازی‌ها توان ادامه کار ندارند و باید تعطیل شوند.
رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته بعد از چهار سال حدود 42 درصد قیمت نان در کرمانشاه بالا رفت و این اتفاق مربوط به تمام استان‌های کشور بود و فقط چهار استان افزایش قیمت نداشتند که در نهایت برای آنها هم قیمت جدید اعلام شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد