hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

در این مطلب برای دوست داران و علاقمندان به طراحی دکوراسیون داخلی، انواع مدل باکس دیواری را پیشنهاد می دهیم. زیرا باکس های دیواری و شلف ها علاوه بر اینکه جلوه ای زیبا و خاص به فضای منزل می دهند، استفاده های کاربردی زیادی هم می توانند داشته باشند.
شلف ها و باکس های دیواری در واقع شکل مدرن طاقچه های گچی و سنگی می باشند که در دکوراسون خانه های قدیمی مورد استفاده قرار می گرفتند. در این بخش انواعی از مدل باکس دیواری با طرح های شیک و خلاقانه گردآوری کرده ایم که درادامه ملاحظه می کنید.

انواع مدل باکس دیواری با طراحی شیک و مدرن

استفاده از انواع مدل شلف دیواری در ابعاد و مدلهای مختلف، معمولا در اغلب خانه های امروزی یافت می شود. باکس های دیواری در انواع مختلفی از چوب و فلز ساخته شده اند که با پیچ بر روی دیوار نصب می شوند و بسیار مستحکم می باشند. شلف ها و باکس های روی دیوار ضمن اینکه به نمای داخلی ساختمان جلوه ای شیک و زیبا می بخشند، استفاده از آنها بسیار کارآمد بوده و کاربردهای فراوانی دارند. در این بخش، انواعی از مدلهای شیک و مدرن شلف  ها و باکس های دیواری را به شما معرفی کرده ایم که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.
مدل باکس و شلف دیواریشلف های شیک و مدرن امروزی در دکوراسیون خانه های امروزی استفاده های کاربردی فراوانی دارند، مثلا به عنوان کتابخانه و یا تزیین دکور و قرار دادن مجسمه و … بسیار مناسب می باشند. همچنین به راحتی می توان آنها را جابه جا کرد، از این رو استفاده ازآنها مورد علاقه بسیاری از افراد از جمله طراحان داخلی و تزیینات دکوراسیون ساختمان می باشد.
مدل باکس متفاوت دیواریتزیین قفسه و شلف چوبی


مدل باکس مدرن دیواریطراحی شیک باکس دیواری
مدل باکس جدید دیواریباکس دیواری شیک و خلاقانه
مدل باکس دیواریباکس سفید بعنوان قفسه کتابخانه
مدل باکس های دیواریشلف دیواری مدرن
انواع باکس دیواریباکس مدرن با طرح جذاب
باکس دیواری جذابباکس و شلف دیواری
باکس و شلف مدرن دیواریمدلهای جذاب باکس روی دیوار
انواع مدل جدید باکس دیواریمدل قفسه دیواری امروزی
ایده باکس دیواریشلف دیواری با مدل شیک و امروزی
مدل باکس دیواریمدل باکس چوبی شیک و مدرن
مدل مدرن و شیک باکس دیواریتزیین باکس و شلف برای آشپزخانه
مدل جذاب باکس دیواریطرح مستطیلی قفسه دیواری
مدل شیک باکس دیواریطرح جالب و مدرن باکس روی دیوارمدلجدید و متفاوت باکس دیواریانواع شلف و باکس برای تزیین دکوراسیون
مدل زیبای باکس دیواریمدل زیبای شلف و باکس اتاق کودک
مدل خلاقانه باکس دیواریتزیین شیک و زیبای شلف دیواری
مدل جدید شلف دیواریباکس شیک برای تزیین دکور
مدل زیبا و مبتکرانه باکس دیواریمدل درختی و جذاب  شلف دیواری
مدل خاص باکس دیواریمدل باکس های دیواری در انواع فلزی و چوبی
مدل مبتکرانه باکس دیواریباکس دیواری چوبی با طراحی جدید
طراحی و تزیین باکس دیواری

جدیدترین مدلهای باکس دیواری

ایتفاده از باکس دیواری در منزل به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل کمک می کند و نقش مهمی در زیبایی منزل ایفا می کند، همانطور که می دانید در زمان های گذشته جهت تزیین دیوار از طاقچه استفاده می کردند اما، امروزه از باکس و شلف های دیواری استفاده می کنند که در مدلهای مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید طرحی زیبا و شیک از آن را انتخاب کنید.
باکس دیواری شیک و زیبا
استفاده از قفسه های دیواری و باکس ها از مهم ترین روش ها جهت تزیینات دیوار سالن پذیرایی می باشد همچنین، نیازی به فضای زیادی ندارد و شما می توانید  روی آن وسایل تزیینی و دکوری را به شکل زیبایی بسازید که در ابعاد بزرگ و کوچک وجود داشته و بسته به ایعاد وسیله ای که می خواهید روی آن بچینید باید اندازه باکس دیواری مورد نظرتان را انتخاب کنید، در ادامه مطلب مدلهایی از باکس دیواری را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید باکس زیبایی را انتخاب کنید.
 باکس دیواری خلاقانه و زیباباکس دیواری به عنوان قفسه کتابباکس مدرن با طراحی منحصر به فردباکس دیواری خاص با طرح زیباانواع شلف و باکس برای تزیین دکوراسیونباکس دیواری سفید و شیکشلف دیواری شیکجدیدترین مدل باکس دیواریشیک ترین مدل باکس دیواریمدل باکس دیواری در طرح های زیباباکس دیواری سفید رنگباکس دیواری شیک برای وسایل تزیینیباکس دیواری مدرن و خلاقانهباکس دیواری جذاب و شیک
امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد