hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ویژگی‌های نسخه به روزرسانی شده واتس‌آپ

ویژگی‌های نسخه به روزرسانی شده واتس‌آپ

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که یک به روزرسانی جدید برای برنامه پیام رسان واتساپ بتا در Google Play ارائه شده است که نسخه برنامه را به ۲.۲۱.۲۲.۶ ارتقا داده است.

 وب سایت Wabetainfo اعلام کرده است که نسخه به‌روز رسانی شده واتس‌آپ بتا به طور انحصاری برای محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در نسخه به‌روز رسانی شده کاربران می‌توانند وضعیت (status) به روز رسانی شده خود را بلافاصله پس از به اشتراک گذاشتن حذف کنند .

البته پیش از این نیز کاربران می‌توانستند وضعیت واتس‌آپ خود را بلافاصله پس از ارسال حذف کنند یا آن را تغییر دهند، اما در حال حاضر می‌توانند این اقدام را با سرعت بیشتری انجام دهند و تنها با انتخاب یک گزینه وضعیت به روز رسانی شده خود را حذف کنند، این ویژگی به روز رسانی شده Undo نام دارد. پس از اینکه وضعیت به‌روزرسانی شده حذف شد، اپلیکیشن مورد نظر این این اتفاق را به کاربران اعلام می‌کند.

شرکت واتس‌آپ اخیراً ویژگی دیگری به نام View Once برای محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید ارائه کرده است که به کاربران کمک می‌کند تعامل و ارتباط صمیمانه‌تر و ایمن‌تری داشته باشند. در صورتی که این قابلیت فعال شود، مخاطبان می‌توانند تنها یک بار تصویر یا ویدئوی به اشتراک گذاشته شده را تماشا کنند، سپس محتوای ارسال شده پس از یک بار باز شدن بلافاصله غیر قابل مشاهده می‌شود. از این قابلیت جدید می‌توان برای ارسال عکس یا ویدئو در گروه‌های واتس‌آپ نیز استفاده کرد، زمانی که مخاطب مورد نظر پیام ارسال شده را مشاهده کند، برنامه به کاربر اطلاع می‌دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. 3 آبان 1400 12:22
    منبع این خبر کجاس؟؟ تا کی میخاین خبر بدون منبع بزنین... اسمتونا عوض کنین بزارین کپی کاران
  2. 10 آبان 1400 11:02
    سلام منبع خبر که مشخص است