hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چگونه چسب قطره ای یک دو سه را از روی سطوح پاک کنیم؟

چگونه چسب قطره ای یک دو سه را از روی سطوح پاک کنیم؟

موقع کار با چسب قطره ای 123 ممکن است قطره ای از آن روی پوست یا سطوح گوناگون بریزد ولی نگران نشوید روش هایی وجود دارد که به آسانی می توانید چسب را از هر سطحی پاک کنید.

کندن چسب یک دو سه از روی دست

ابتدا با دست چسب قطره ای را از روی پوست جدا کنید. چنانچه چسب تنها روی یک انگشت چسبیده است بگذارید تا به طور کامل بخشکد آنگاه با ناخن آن را بکنید. در صورتیکه چسب مقاوم بود و حس درد کردید از شیوه های دیگر استفاده کنید.
 
پاک کردن چسب یک دو سه,کندن چسب یک دو سه از روی دست,بهترین ترفندهای پاک کردن چسب یک دو سهپاک کردن چسب یک دو سه 
 

جدا کردن چسب با آب و صابون:

آب گرم با صابون می تواند مقاومت چسب را کاهش دهد تا به راحتی جدا شود. آب گرم درون یک ظرف بریزید بعد ۱ قاشق غذاخوری پودر صابون داخل آن حل کنید و بخش چسبی را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه درون آن بگذارید. برای اثر بیشتر میتوان از محلول اسیدی آبلیمو  در آب مخلوط نمود و آنگاه صابون را اضافه کرد. پس از مدت گفته شده چسب را از سطح پوست به آهستگی جدا کنید.
 

استفاده از کره:

قدری کره روی چسب بزنید و پوست را به طور کامل به آن آغشته کنید تا چسب جدا شود. در صورت نداشتن کره از روغن زیتون هم می توان استفاده کرد. این شیوه برای پوست های حساس مناسب می باشد .
 

استفاده از مایع لباسشویی:

¼ لیوان مایع لباسشویی را با ۱ لیوان آب داغ ترکیب نموده و محل چسب را در آن بگذارید و تلاش کنید از کناره ها آن را جدا کنید تا از بین رفتن چسب این کار را ادامه دهید.
 

استفاده از نمک:

قاشق غذاخوری نمک را روی چسب ریخته و قدری آب به آن اضافه کنید آنگاه به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روی پوست را ماساژ دهید و آبکشی کنید. خمیر به دست آمده از آب و نمک به علت خاصیت سایندگی میتواند چسب قطره ای یک دو سه را از بین ببرد .
 

استفاده از وازلین:

جای چسب خورده با آب و صابون شسته بعد وازلین روی آن زده آنگاه به مدت ۱ دقیقه آن را ماساژ دهید. در صورت از بین نرفتن ۱دقیقه دیگر این کار را ادامه دهید.
 

خمیر دندان:

قدری خمیردندان را روی انگشت زده بعد روی جای چسبی ماساژ دهید. به مدت چند دقیقه با اسفنج، مسواک یا پارچه در جای مورد نظر سایش ایجاد کنید. خمیردندان به علت داشتن مواد ساینده میتواند سبب کنده شدن چسب شود.
 
پاک کردن چسب یک دو سه,کندن چسب یک دو سه از روی دست,چگونه چسب قطره ای یک دو سه را پاک کنیمچگونه چسب قطره ای یک دو سه را پاک کنیم
 

پاک کردن چسب قطره ای از شیشه و پلاستیک

استفاده از چاقو:

بهترین وسیله برای از بین بردن چسب یک دو سه از شیشه و پلاستیک خراشیدن می باشد، نوک چاقو را زیر چسب ببرید و آرام آرام چسب را جدا کنید، چنانچه موفق نشدید روش های بعدی را امتحان کنید .
 

خیساندن چسب:

قدری آب گرم را با قدری مایع ظرفشویی مخلوط کنید. یک پارچه یا حوله را در آن خیس کنید آنگاه روی محل چسبی بگذارید و به مدت چند ساعت بگذارید بماند. بعد چسب را بخراشید.
 

استفاده از الکل:

مراقب باشید که الکل به برخی از سطح های پلاستیکی صدمه می رساند، دستمال را به الکل آغشته کرده و روی چسب بزنید تا چسب نرم شود آنگاه آن را جدا کنید.
 
پاک کردن چسب یک دو سه,کندن چسب یک دو سه از روی دست,نحوه پاک کردن چسب یک دو سهبهترین ترفندهای پاک کردن چسب یک دو سه
 

از بین بردن چسب قطره ای123 از روی پارچه

ابتدا لباس مورد نظر را با آب گرم و پودر لباسشویی بشویید. بعد یک پنبه فشرده را به لاک ناخن دارای آستون آغشته کنید. پنبه را روی چسب بمالید آنگاه با دست یا چاقو چسب را بکنید. پیش از استفاده از آستون روی لباس رو قسمت کوچکی از آن تست کنید تا از مقاومت رنگ لباس به آستون مطمئن شوید، در صورت رنگ رفتگی از این شیوه استفاده نکنید .
 

چطور چسب یک دو سه را از روی فلزات رنگ شده پاک کنیم؟

پاک کردن چسب از روی فلزات رنگ شده، احتیاج به یک راه حل قوی دارد. قسمت مورد نظر را با یک روان کننده اسپری کرده و بگذارید خیس بخورد، آنگاه هر گونه چسب اضافی روی سطوح را پاک کنید.
 
با استفاده از یک کارت پلاستیکی، کاردک و با فشار زیاد و ضربه های آرام چسب را کاملا از بین ببرید. برای برخی از سطح ها مثل نماهای خارجی خودرو، شاید لازم باشد موم استفاده کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد