hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جنس انواع ناخن کاشت

جنس انواع ناخن کاشت

اگر قصد انجام کاشت ناخن را دارید قبل از آن باید انواع جنس ها و مدل های کاشت و مانیکور ناخن را بشناسید تا بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.
آیا تا به حال به تفاوت بین انواع مدل های مختلف مانیکور در سالن های زیبایی فکر کرده اید؟ ما در این قسمت از نمناک تفاوت بین ناخن های اکریلیک ، ژلیش و شلاک را برای شما توضیح خواهیم داد . با ما در این بخش از دنیای مد نمناک همراه باشید تا در مورد انواع مختلف مانیکور، اطلاعات مفیدی کسب کنید .

ناخن اکریلیک چگونه است ؟

مانیکور اکریلیک با ترکیبی از مونومر مایع و پودر با استفاده از قلمو روی ناخن های شما شکل گرفته و به وسیله هوا خشک می‎ شود . ناخن کار با استفاده از تکنیک های مختلف، ناخنی زیبا و طبیعی برای شما طراحی خواهد کرد. اگر خاستار مانیکوری هستید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و تغییر چشمگیری در شکل ناخن های شما ایجاد کند ، اکریلیک گزینه مناسبی برای تان خواهد بود.
در صورت به عمل آوردن مراقبت مناسب از مانیکور اکریلیک ، ابن مانیکور برای شما به مدت دو هفته ماندگاری خواهد داشت. ترمیم ناخن، توسط ناخن کار می‎ تواند ماندگاری ناخن را تا چند هفته بیشتر کند .
نکات مثبت: این نوع مانیکور بادوام و ماندگار است و دارای ظاهری یکنواخت از نظر شکل و طول است.
نکات منفی:این نوع مانیکور، نیازمند مراقبت زیادی است و در حین انجام آن بویی ناخوشایند و شیمیایی به مشام شما خواهد رسید که این امر برای برخی افراد آزار دهنده است و همچنین لازم به ذکر است که مانیکور اکریلیک، می تواند به ناخن های طبیعی شما آسیب برساند و این نوع مانیکور، تقریبا گران نیز است.
ناخن کاشت

مانیکور ژلیش چگونه است ؟

مانیکور ژلیش حداقل تا دو هفته ماندگاری دارد و دارای ظاهری براق و تراشیده شده است . این مانیکور، در انواع بلند و کوتاه ارائه می ‎شود و نیازمند مراقبت زیادی می ‎باشد. این نوع مانیکور، دارای یک لایه پایه است و سپس روی آن لایه ای ژلیش قرار می ‎گیرد و سپس لایه ژلیش به مدت 30 ثانیه، تحت تابش اشعه ماوراء بنفش قرار می ‎گیرد و روکش براقی برای آن ایجاد می ‎شود.
نکات مثبت :این نوع مانیکور دارای ظاهری زیبا و براق می ‎باشد، به بستر ناخن های طبیعی شما آسیبی نمی‎ رساند و هنگام انجام این کار بوی شیمیایی آزار دهنده ای شما را اذیت نخواهد کرد ، ماندگاری بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی خشک می ‎شود .
نکات منفی:این نوع مانیکور گران است و نکته منفی دیگر در مورد آن قرار گرفتن ناخن در معرض اشعه ماوراء بنفش می ‎باشد .
با این حال، سوال اصلی این است...
تفاوت بین مانیکور اکریلیک و ژلیش چیست؟

به بیان ساده، اکریلیک ترکیبی از مایع و پودر است ، در حالی که مانیکور ژلیش با ژل انجام می ‎شود. نوع مانیکور، به مدت زمان ماندگاری آن بستگی دارد و بنابراین، اگر می ‎خواهید ناخن هایی با ماندگاری طولانی تر و قوی تر داشته باشید، مانیکور اکریلیک و ژلیش برای شما مناسب هستند .
با این حال، مانیکور های ژلیش به طور معمول انعطاف پذیر تر هستند و در برابر فشار، مقاومت بیشتری از خود نشان می ‎دهند. مانیکور ژلیش، حدود 15 تا 20% گران تر از مانیکور اکریلیک است .
مانیکور ژلیش ناخن

مانیکور شلاک چگونه است ؟

مانیکور شلاک، در اصل ترکیبی از ژل و لاک معمولی ناخن هستند . از این نوع مانیکور، نمی ‎توان برای افزایش طول ناخن ها استفاده کرد و همچنین لازم به ذکر است که مانیکور شلاک در مقایسه با مانیکور ژلیش و اکریلیک، آسیب بیشتری به ناخن ها می ‎رساند.
نکات مثبت : تا 14 روز ماندگاری دارد، ظاهری شفاف و آینه ای دارد ، سریع خشک می ‎شود و عاری از مواد مضر مانند فرمالدئید، تولوئن و DBP است.
نکات منفی : قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش
تفاوت مانیکور ژلیش و شلاک چیست ؟

فرآیند انجام هر دو نوع مانیکور مشابه یکدیگر است اما با این حال بین این دو تفاوت هایی نیز وجود دارد .
مواد سازنده مانیکور شلاک از جنس لاستیک ژلیش ( نیمی لاستیک و نیمی ژل ) است ، در حالی که مانیکور ژلیش به طور کامل از جنس ژل است .
دومین تفاوت این دو نوع مانیکور فرایند پاک کردن آن ها است که مانیکور شلاک سریع تر و اسان تر از مانیکور ژلیش، پاک می شوند .
شلاک ناخن

چگونه می ‎توان فهمید که کدام یک از انواع مانیکور برایمان مناسب تر است؟

تمام انواع مانیکور ها دارای نتیجه ای زیبا و ماندگار هستند اما با این حال در این بخش به ارائه نکاتی به منظور کمک به شما برای انتخاب گزینه مناسب تر برای خود خواهیم پرداخت .
  • اگر مایل به داشتن مانیکوری ماندگار تر هستید، مانیکور اکریلیک برای شما گزینه مناسبی است.
  • اگر خاستار داشتن ناخنی مقاوم و با دوام هستید، مانیکور ژلیش و شلاک برای شما مناسب خواهد بود.
  • اگر علاقه مند به داشتن ناخنی با ظاهری کاملا طبیعی هستید، مانیکور شلاک برای شما بهترین گزینه خواهد بود.
از آنجایی که ناخن ها نقش به سزایی در سلامت کلی شما دارند، لازم است به همان اندازه که از پوست و موی خود مراقبت به عمل می ‎آورید ، از ناخن های خود نیز مراقبت کنید.
بنابراین، برای کسب بهترین نتیجه ، به دنبال یافتن بهترین ناخن کار برای انجام مانیکور خود باشید .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد