hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وحدت مردم، توصیه شهدای اهل تسنن و تشیع است

وحدت مردم، توصیه شهدای اهل تسنن و تشیع است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: وصیت نامه به جا مانده از شهدای اهل سنت و تشیع، دعوت مردم به وحدت بوده است.

مشهد پایگاه خبری رویدادایران-حجت الاسلام حسین معصومی به مناسبت هفته وحدت با خانواده‌ شهید اهل سنت «محمد رحیم حیدری» و جانبازان سرافراز اهل سنت «درمحمد دوستی » و «گلریز نعمتی کاریزک» دیدار و ضمن تبریک هفته وحدت گفت: اختلاف در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) عاملی سو استفاده برای دشمنان اسلام بود، که با بصیرت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی این ایام به عنوان هفته وحدت انتخاب و توطئه دشمنان خنثی شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی،خطاب به خانواده ایثارگران خاطر نشان کرد: مهم ترین رویکرد فکری، فداکاری توسط والدین شهدا به فرزندان انتقال داده شده است، و شهیدان به آن جامعه عمل پوشانیدند و به درجات عالیه رسیدند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مروجین فرهنگ ایثار و شهادت و وحدت در جامعه هستند، افزود: وقتی آثار به جا مانده شامل دست نوشته ها، وصیت نامه ها، و خاطرات شهدا را بررسی می کنیم، یک عامل مشترک در بین همه آثار به جا مانده دیده می شود، توجه به فرامین الهی و وحدت در جامعه، که مهمترین توصیه شهدا به مردم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی ادامه داد: شهدای اهل سنت نماد وحدت و تقریب جهان اسلام هستند و وقتی برادران اهل سنت در جبهه‌های جنگ حضو پیدا می کنند و برای دفاع از کشور اسلامی جان خویش را به خطر می اندازند نتیجه اعتقاد آنان به گفتمان وحدت و تقریب و فداکاری در سایه ولایت فقیه است.

شهید معظم «محمد رحیم حیدری» در 15 اردیبشهت 1349 در مشهد چشم به جهان گشود و در یکم اسفند 1374 به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱ شهید، 50 هزار و 395 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد