hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سرعت واکسیناسیون در استان بالاتر از میانگین کشوری‌ست

سرعت واکسیناسیون در استان بالاتر از میانگین کشوری‌ست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روند نزولی ابتلا و سرایت بیماری کرونا در استان با یک توقف روبرو شده که نیاز است رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه افزیش یابد.
حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با بیان اینکه ما در شیب نزولی ابتلا و سرایت در استان، با یک توقف مواجه شدیم، اظهار کرد: این توقف در آمار در سطح رنگ بندی شهرستان های استان نیز تغییر ایجاد کرده و شهرستان آرادان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر پیدا کرده و نیاز است تا رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان به منظور حفظ وضعیت موجود، افزایش یابد.
وی تصریح کرد: شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار در وضعیت نارنجی کرونایی، شهرستان های مهدیشهر، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و شهرستان میامی کماکان در وضعیت آب کرونایی قرار دارد.
وی با بیان اینکه در مابقی شهرستان های استان نیز در وضعیت کاهش آمار ابتلا و سرایت بیماری، توقف ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، نیاز است طی بازدید های مشترک دانشگاه های علوم ‌پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت تری ویژه صورت گیرد.
خجسته پور با تاکید بر اینکه ما در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی همواره در رتبه های شاخص و برتر کشوری قرار داشتیم، خاطرنشان کرد: اقناع سازی که همواره مورد تاکید ریاست جمهوری نیز قرار دارد، باید در دستور کار قرار گرفته و مردم را نسبت به عدم سادی انگاری و همچنین واکسیناسیون همگانی آگاه سازی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به روند خوب واکسیناسیون در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، گفت: ۸۳ درصد جمعیت تحت پوشش استان نسبت به‌ میانگین کشوری بالاست، اما شاهد کُند شدن سرعت واکسیناسیون در استان هستیم که توصیه داریم واکسیناسیون با جدیت از سوی مسئولین و مردم دنبال شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد