hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ ۷۱ درصد دانش آموزان واکسینه شدند

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان/ ۷۱ درصد دانش آموزان واکسینه شدند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه، گفت: ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان (۱۲ الی ۱۸ سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.
احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل ۰۶ که توسط بهداشت اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند.
وی بیان کرد: همچنین کلاس هایی که تعداد دانش آموزان در آن بیشتر از ۱۵ نفر بود را به صورت زمانبندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شدند.
گوهری راد اضافه کرد: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود و ممکن است مدرسه ای فرایند بازگشایی طبق پروتکل هایی که باید رعایت شده و مجوزاتی که باید اخذ شود تا اول یا آخر آبان ماه به طول بینجامد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد و آن مدارسی که درخواست بازگشایی داشته و از آنها بازدید شده و شرایط حضوری شدن را دارند، به آنها مجوز داده شده است.
وی بیان کرد: بقیه مدارس هم باید فرایندهای لازم را بگذرانند تا مجوز حضوری شدن به آنها داده شود.
گوهری راد گفت: ۹۵ درصد فرهنگیان و بیش از ۷۱ درصد دانش آموزان (۱۲ الی ۱۸ سال) در گلستان واکسن کرونا را دریافت کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد