hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود/واکسیناسیون 77درصدی دانش‌آموزان

واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود/واکسیناسیون 77درصدی دانش‌آموزان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از واکسیناسیون 83درصدی در دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد.
دکتر رضا چمن، در ستاد استانی مقابله با کروناویروس اظهار کرد: سامانه ها بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر، جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود است.
وی ادامه داد: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت تحت پوشش بالای ۱۲ سال دانشگاه، دُز اول و ۴۶ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کردند که از میانگین کشوری بالاتر هستیم.
دکتر چمن با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان تصریح کرد: ۷۷ درصد جمعیت دانش آموزی تحت‌ پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز تاکنون یک دُز واکسن را دریافت کرده اند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اضافه کرد: در بحث ابتلا و سیر سرایت بیماری در شاهرود و میامی، طی ۴ هفته گذشته ما توقف در شیب نزولی را شاهدیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر۷۶ نفر بیمار با تست قطعی مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری اند که ۱۱ نفر در بخش آی سی یو هستند.
این متخصص همه‌گیری گفت: ما در شرایط شکننده و ناپایدار قرار داریم که نیاز است مراقبت ویژه‌ای در خصوص احتمال پیک‌های بعدی صورت گیرد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بر ضرورت توجه بیشتر به توصیه‌های پزشکی تاکید و اظهار کرد: اهتمام جدی به پوشش همگانی واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد