hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری‌شدگان به ۱۵۸ نفر رسید.
او افزود: در این مدت، ۱۲۱ بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه ۲۵ بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: از بیماران بستری در مراکز درمانی، ۴۹ نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده که از این تعداد خوشبختانه هیچ بیماری فوت نکرده است.
حبیب زاده تصریح کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر، نمین، کوثر و سرعین در وضعیت زرد و شهرستان‌های گرمی، بیله سوار، نیر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.
او به تزریق یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۱۱ دُز واکسن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۱۵ هزار و ۱۲۰ دز مربوط به نوبت اول و ۴۵۲ هزار و ۸۹۱ دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می‌کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد