hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > جزئیات جدید درباره انتشار فیلم‌های زندان اوین

جزئیات جدید درباره انتشار فیلم‌های زندان اوین

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تعلل در انتقال زندان‌ها به خارج از کلانشهرها به عنوان تکلیف برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.
اعتمادآنلاین: نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تعلل در انتقال زندان‌ها به خارج از کلانشهرها به عنوان تکلیف برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.
حسن نوروزی:
انتشار فیلم‌های دوربین زندان اوین بر اثر یک اشتباه رخ داد که زندانیان زندان اوین را به زندان تیپ ۵ بردند و زندانیان عمومی را به اوین منتقل کردند.
 در ایران روتینی مبنی بر شکنجه زندانی وجود ندارد، من از روحانی داخل فیلم پرسیدم، طرف معتاد بود و خود را به حالت غش انداخته بود و راه نمی‌رفت، در نتیجه سربازها او را روی زمین کشیدند، سرباز هم که پسر پیغمبر نیست.
در برنامه ششم توسعه می‌گوییم زندان‌ها را از داخل شهرها بیرون بکشید، به منابع طبیعی حکم کردیم زمین رایگان در اختیار سازمان زندان‌ها قرار دهید، اما باز هم قوه قضائیه به وظیفه خود در انتقال زندان‌ها عمل نمی‌کند.
 زندان باید به بیرون شهر منتقل شود تا فضای کافی برای احداث دانشگاه و کارگاه در داخل زندان باشد و زندانی بتواند در زندان مشغول کار و درس خواندن شود. کار کند و هزینه زن و بچه‌اش را که بیرون از زندان هستند بدهد.
قضات باید مجازات‌های جایگزین زندان تعیین کنند و به راحتی مجازات حبس ندهند؛ اگر هم دادند با دستبند و پابند فرد را آزاد کنند تا بتواند کار کند و خرج خانواده را بدهد.
جمعیت زندان‌های ایران باید از ۲۴۰ هزار زندانی به ۲۰ هزار برسد و تنها افراد خطرناک در زندان باشند.
به مسئولان زندان‌ها می‌گوییم اینکه دنبال زندان‌سازی نمی‌روید تا از کنار بزرگراه زندان‌ها جابه‌جا شود و به حاشیه شهرها برود خلاف قانون و از بی‌عرضگی مسئولان زندان است، و اگر رؤسای زندان‌ها نمی‌توانند این کار را انجام دهند، استعفا کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد