hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دریافت حقوق فروردین با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی

دریافت حقوق فروردین با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور :بر اساس مصوبه مجلس کارکنان دولت باید حقوق فروردين را با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کنند
به گزارش صداوسیما، محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت:براساس مصوبه مجلس افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به ­­حقوق کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان باید این ماه پرداخت شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این سوال که حقوق بازنشستگان بدون ۴۰۰ هزار تومان اضافه حقوق واریز شده است افزود: باید برای فروردین حقوق همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان حداقل ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته باشد و اگر افزایش نداشته حتما اقدام می کنیم و ظرف امروز و فردا باید حقوق این افراد پرداخت شود.وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس لازم است که برای همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان حکم جدید صادر شود افزود: پرداخت های سال ۹۸ باید بر اساس احکام جدید صورت گیرد. 
نوبخت گفت: برخی از دستگاه ها موفق به صدور همه احکام کارکنان خود نشده اند­، اما باید اضافه حقوق ۴۰۰ هزار تومانی را­ لحاظ کنند. 
وی افزود: آنچه ما به خزانه تخصیص دادیم با احتساب ۴۰۰ هزار تومان بوده که امیدواریم کارکنان دولت اعم از شاغلان­ و بازنشستگان، این ماه حقوق خود را با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کنند. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از صدور احکام جدید برای کارکنان دولت، برای بخش قابل توجهی از کارکنان بیش از ۴۰۰ هزار تومان باید افزایش یابد که در ماه های آینده مابقی افزایش، جبران خواهد شد. ­ 
چند روز آینده مطالبات آموزش و پرورش پرداخت می شود 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ظرف چند روز آینده از سقف دو هزار و صد میلیارد تومان منابعی که از سال گذشته از بانک مرکزی در حال دریافت هستیم، ارقام مورد نیاز آموزش و پرورش پرداخت می شود. 
محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت­­­ با بیان اینکه در سال ۹۷ اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش بیش از ۱۰۷ درصد پرداخت شد گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته متاسفانه منابع بودجه حدود ۹۱ درصد تحقق پیدا کرد، اما برخی از دستگاه ها بویژه آموزش و پرورش به علت اهمیت موضوع و ضرورتی که وجود داشت ۱۰۷ درصد این پرداخت صورت گرفت. 
نوبخت به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان در هفته گذشته به آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: به علت اینکه با وجود پرداخت ۱۰۷ درصدی به آموزش و پرورش­ امکان تادیه برخی از بدهی های­ وزارت خانه تحقق نیافت، ۶۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت شد. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه ­ابراز امیدواری کرد قبل از هفته معلم با منابعی که در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد، این وزارتخانه بتواند بدهی های خود را و مطالبات فرهنگیان را بپردازد. 
نوبخت در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی برای جبران خسارت سیل زدگان گفت: آنچه ما تا کنون پیش بینی کردیم حداقل ۷ هزار میلیارد تومان از ردیف های نقدی و اسناد و اوراق برای امر بازپرداخت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد