hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق واکسن دلیل بر نزدن ماسک نیست / ۶۸ درصد همدانی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند

تزریق واکسن دلیل بر نزدن ماسک نیست / ۶۸ درصد همدانی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت:کرونا به اتمام نرسیده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان الزامی است.
 لیدا رفعتی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ۶۸درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند در صورتی که بیماری کرونا به اتمام نرسیده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان الزامی است.
او از تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و گفت: طی هفته گذشته ۴ هزار و ۳۸۱ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی شد.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پلمب ۱۵ مرکز متخلف شامل ۶ سوپرمارکت و خواروبارفروشی، یک نانوایی، یک رستوران و هفت مرکز دیگر خبر داد  و افزود: ۵۶۷ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی صورت گرفت.
رفعتی با اشاره به اینکه در بازرسی از واحد‌ها ۷۱ درصد به تهویه هوای محیط توجه می‌ کردند که شامل ۳ هزار و ۱۰۹ مورد بود گفت: میزان رعایت  شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در مارکز بازرسی شده ۶۷ درصد شامل ۳ هزار و ۹۴۷ مورد می‌شد.
او با بیان اینکه ۶۸ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۳ هزار و ۴۲ واحد را شامل می‌شود گفت: رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۷۶ درصد و ۳ هزار و ۳۲۹ مورد بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد