hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > ست مانتو کرم رنگ با انواع شال و شلوار

ست مانتو کرم رنگ با انواع شال و شلوار

انواع مدل ست مانتو کرم برای خانم ها و دختران خوش سلیقه را آورده ایم تا با ایده گرفتن از عکس های مانتو کرمی، در خرید ست دلخواهتان با مانتو کرم رنگ راحت تر باشید.

رنگ کرم از انواع رنگ هایی است که دارای طیف های مختلف تیره و روشن نظیر کرمی روشن و نخودی و شتری و … می باشد و شما می توانید رنگ لباس هایتان را از بین تناژهای مختلف رنگ کرم انتخاب نمایید. اگر تمایل به پوشیدن مانتوی کرمی رنگ دارید بهتر است با اصول ست مانتو کرم آشنا شوید تا بتوانید از این رنگ مانتو در پوشش خود بدرستی استفاده نمایید.

ست مانتو کرم زنانه و دخترانه

مانتو یکی از ضروری ترین پوشاک ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و متفاوت برای حضور در مهمانی های مختلف داشته باشید بهتر است علاوه بر طرح مانتو برای انتخاب رنگ مانتو نیز حساسیت لازم را داشته باشید. در مطالب قبلی ست مانتوی سفید و ست مانتوی زرد و ست مانتوی قهوه ای را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از ست مانتوی کرمی را پیش رو خواهید داشت.

مانتوی کرمی را در پوشش خود چگونه ست نماییم ؟

کرم از انواع رنگ هایی است که شما می توانید آن را در پوشش خود به راحتی با رنگ های گرم و خنثی و سرد ست نمایید. اگر تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید می توانید مانتوی کرمی را در پوشش تان با رنگ های سرد نظیر آبی و سبز و بنفش و سرمه ای و … ست نمایید.

در صورت تمایل می توانید همراه با پوشیدن مانتوی کرمی از لباس هایی به رنگ نارنجی و قرمز و سرخابی و ارغوانی و زرشکی و صورتی و گلبهی استفاده نمایید. رنگ های خنثی نظیر بژ و سفید و طوسی و خاکی اگر با رنگ کرمی ترکیب شوند باعث می شوند تا هارمونی متفاوتی در پوشش شما ایجاد شود.

مانتوی کرمی در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید از مانتوی کرمی جلوباز در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است در انتخاب رنگ زیر مانتویی نیز حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش به نظر برسید.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد