hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گیلان

بستری ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گیلان

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند افزایشی بستری های روزانه کرونایی در این استان، گفت: ۱۰۶ بیمار جدید در بیمارستان های گیلان بستری شدند.
فردین مهرابیان ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ابزار نگرانی از روند افزایشی بیماران کرونایی، اظهار کرد: طی چند روز گذشته شاهد افزایش تدریجی بستری‌های روزانه کرونایی در گیلان هستیم.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی پذیرش شده‌اند، گفت: هم اکنون ۳۷۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند که در مقایسه با روز گذشته شاهد افزایش ۱۳ نفری هستیم.
مهرابیان با اشاره به بستری ۷۷ بیمار بد حال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه، اضافه کرد: ۲۱ بیمار امروز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.
وی با بیان اینکه در مجموع ۶۲ بیمار بدحال در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، ادامه داد: شهروندان باید با جدیت بیشتری شیوه نامه‌ها را رعایت کنند زیرا واکسیناسیون به تنهایی ایمنی ایجاد نمی‌کند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابزار نگرانی از نزدیک شدن موج ششم به این استان، گفت: استفاده از ماسک، پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری، عدم شرکت در دورهمی و مهمانی‌ها و پرهیز از عادی انگاری باید از سوی شهروندان مد نظر قرار گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد