hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نباید مرگ روزانه ۳ نفر در تصادفات اصفهان عادی جلوه داده شود

نباید مرگ روزانه ۳ نفر در تصادفات اصفهان عادی جلوه داده شود

 فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: روزانه سه نفر در جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست می‌دهند و نباید این امر برای ما عادی جلوه داده شود.
سردار محمدرضا میر حیدری پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان که به همت پلیس راه استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در پلیس راه بسیار سخت است و از ارزش زیادی برخوردار است، اظهار داشت: باید توجه داشت تلاش‌های شبانه روزی در حوزه ترافیکی در استان اصفهان برقرار است و در این حوزه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.
فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیکی کافی نیست
وی با بیان اینکه در حوزه ترافیکی فرهنگسازی آنطور که باید انجام نشده است، تصریح کرد: صدا و سیما باید به این امر ورود جدی داشته باشد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه سه نفر در تصادفات در سطح استان اصفهان جان خود را از دست می‌دهند، افزود: نباید مرگ انسان‌ها در تصادفات برای ما عادی شود.
وی با بیان اینکه دولت باید به اندازه نام و ظرفیت‌های اصفهان به آن توجه کند، ابراز داشت: اصفهان دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنعتی زیادی است که تردد را به دنبال دارد و این امر نیازمند حمایت است.
لزوم هم افزایی دستگاه‌ها برای کاهش تلفات تصادفات استان اصفهان
سردار میرحیدری به لزوم هم افزایی و هم پوشانی بین دستگاه‌های حوزه ترافیکی و حمل و نقل استان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم این امر در استان تقویت شود و با وحدت رویه به موفقیت‌های بیشتری در حوزه ترافیکی برسیم.
وی با بیان اینکه در ۶ ماه امسال شاهد کاهش کشته‌ها و مجروحان تصادفات بوده‌ایم، ادامه داد: این امر هم‌چنان باید روند کاهشی داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد