hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های ست پاییزه زن و شوهر

مدل های ست پاییزه زن و شوهر

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های ست پاییزه زن و شوهر آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید از استایلی خاص و جذاب در روزهای پاییزی داشته باشید.

اغلب زوجین جوان تمایل دارند برای حضور در مهمانی ها و مجالس لباس هایی ست بپوشند و با توجه به اینکه در فصل زیبای پاییز هستیم از این رو بهتر است شما در این روزهای پاییزی لباس خود و همسرتان را از بین مدل های ست پاییزه زن و شوهر انتخاب کنید.

مدل های ست پاییزه زن و شوهر

ست پاییزی برای زوجین جوان در انواع طرح های پلیور و هودی و لباس بافت و سویشرت و بارانی و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها لباس های ست شیک و بی نظیری را انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید. در ادامه مدل هایی از استایل پاییزی مخصوص زن و شوهران در رده سنی مختلف را مشاهده خواهید کرد.

ست لباس پاییزی برای زوجین جوان

طرح و رنگ لباس اگر بدرستی انتخاب شود باعث می شود تا شما فرم اندام و استایلی بی نظیر برای حضور در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف داشته باشید.

اگر شما تمایل دارید استایل پاییزه ای مشابه با همسر خود داشته باشید می توانید طرح و رنگ برخی از لباس هایتان را با یکدیگر ست نمایید که در این صورت بهتر است مدل لباس هایتان را با سلیقه یکدیگر انتخاب کنید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ لباس هایتان را از بین رنگ ها با طیف های مختلف نظیر شکلاتی و فندقی و کرمی و قهوه ای و … انتخاب نمایید همچنین بهتر است رنگ ها را در پوشش خود بدرستی با یکدیگر ست نمایید تا استایلی یکنواخت نداشته باشید.

بدون شک شما در مهمانی ها و سایر مراسم مشابه بیشتر کنار همسرتان وقت می گذرانید و می ایستید از این رو بهتر است لباس هایتان را به صورت حرفه ای با یکدیگر ست نمایید تا همه نگاه ها به سمت شما جلب شود.

اگر از آن دسته از زوجین جوانی هستید که تمایل دارید استایل اسپرت داشته باشید بهتر است از هودی و سویشرت و کاپشن اسپرت در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید در پوشش خود از کلاه لبه دار و کفش و کیف و … استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید از جواهرات اسپرت نیز در استایل تان استفاده کنید.

اگر همسر شما هودی با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کرده بهتر است شما نیز از مانتوی هودی در پوشش خود استفاده کنید که این طرح مانتو برای حضور در مکان های عمومی انتخابی مناسب می باشد و علاوه بر این برای ست کردن مانتو هودی با هودی همسرتان می توانید از رنگ و طرحی مشابه استفاده نمایید که در این صورت استایلی خاص و جذاب پیدا خواهید کرد.

در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ تونیک بافتنی تان را با بلوز بافتنی همسرتان نیز ست نمایید همچنین می توانید این طرح لباس ها را با شلوار جین و شلوار کتان بپوشید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد