hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل مانتو سبز بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو سبز بسیار شیک

انواع مدل مانتو سبز زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را آورده ایم تا در انتخاب و همنشینی لباس های دیگر با آن به استایل مورد نظرتان برسید.

مدل مانتو سبز در انواع طرح های مجلسی و اسپرت موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مانتوی زیبایی را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوهای سبز زنانه و دخترانه در انواع رنگ های سبز تیره و سبز روشن موجود هستند که هر کدام از این رنگ مانتوها جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما با توجه به رنگ پوست خود از مدل مانتوهای سبز روشن و یا تیره مناسبی استفاده کنید.

مدل مانتو سبز با جدیدترین طرح های مد سال

رنگ سبز از انواع رنگ های جذاب و شیک است و اغلب خانم های خوش تیپ تمایل دارند از مانتوهای مجلسی و اسپرت به رنگ سبز استفاده نمایند. در این مطلب انواع مدل مانتوهای سبز با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتوهای سبز دخترانه

مدل مانتوهای سبز دخترانه در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع، مانتوهای شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسید بهتر است مانتوهای سبز را با شلوار و شال و کفش مناسبی بپوشید. به طور کلی مانتوهای سبز از انواع رنگ های پرکاربرد و خاص هستند و مدل مانتوهای سبز اسپرت و مجلسی را می توانید با رنگ های سفید و مشکی و سبز و زرد و آبی و قرمز ست کنید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد