hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اعتبار عمرانی قطار شهری تهران گرمسار قطره چکانی انجام می شود

اعتبار عمرانی قطار شهری تهران گرمسار قطره چکانی انجام می شود

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات عمرانی قطار شهری تهران گرمسار قطره چکانی انجام می شود.
به گزارش خبرنگار مهر ، سید حسین نقوی حسینی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر قرچک و واگذاری زمین به سازمان تامین اجتماعی در جهت ساخت دی کلینیک سازمان تامین اجتماعی در قرچک با اشاره به اینکه این درمانگاه ۵۰ سال از زمان احداثش می گذرد اظهار داشت: ۱۰ سال است که هشدارهایی را در خصوص یا ایمن بودن و فرسوده شدن این بیمارستان دریافت کرده ایم که باید به آن توجه می شد. 

نقوی حسینی با بیان اینکه علت تاخیر در ساخت دی کلینیک شهرستان قرچک نبود زمین و واگذاری آن به سازمان تامین اجتماعی بوده است افزود: هم اکنون اعتبار ساخت دی کلینیک موجود است و در صورت واگذاری زمین، مردم از درمان رایگان بهره مند می شوند و به طور جد از این موضوع حمایت خواهیم کرد. 

نماینده مردم ورامین پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اتمام پروژه قطار شهری اعتبار بسیار سنگین نیاز است گفت: قطار شهری تهران گرمسار در بودجه کشوری یک ردیف دارد، وضعیت اعتباری دولت در سال جاری مناسب نیست و و اعتبارات عمرانی قطار شهری به صورت قطره چکانی صورت خواهد گرفت. 

وی در خصوص بارش های اخیر در کشور نیز گفت: این بارش ها متاسفانه سبب ایجاد مشکلاتی برای برخی از هموطنان شد اما خوشبختانه کشور را از بحران که به بحث امنیتی مبدل شده بود نجات داد و هم اکنون سدها آبگیری شده اند و در این خصوص با همیاری و همدلی همه مردم توانستیم تا حدودی مشکلات مردم سیل زده را مرتفع کنیم. 

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام منفور دولت آمریکا در خصوص سپاه پاسداران نیز گفت: مردم ایران در کنار مسئولین و نمایندگان مردم یکپارچه متحد شدند و در مقابل امریکا ایستادند و از سپاه مقتدر تمام قد دفاع کردند که مایه خوشحالی است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص سفر رئیس جمهور به دشت ورامین نیز بیان داشت: این موضوع را بارها از تریبون ها پی گیری کردم و نامه نگاری هایی هم شد است و از رئیس جمهور خواستم که به دشت ورامین سفر کند و هیئت دولت تصمیم گرفت رئیس جمهور به دشت ورامین سفر کند و هر ۲ بار این سفر منتفی شده است. 

وی در خصوص معضلات شهری قرچک نیز بیان داشت: اجازه به رهم زدن کمربندی جنوبی را به راه آهن نمی دهیم چراکه دوباره ترافیک در شهر به وجود می آید و در باره شهرک صنعتی قرچک نیز بر ساخت پل رو گذر تاکید می کنیم و همچنین اعلام می کنیم که به عنوان نماینده مردم این شهرستان ها با اجرای الحاق بافت شهری به روستاها مخالف هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد