hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان| معضل افزایش قیمت گوشت در اردستان

اصفهان| معضل افزایش قیمت گوشت در اردستان

موضوع گرانی گوشت به‌عنوان یکی از اقلام مهم و مایحتاج مردم در شهرستان اردستان نیز به‌عنوان یکی از مبادی تولید گوشت استان اصفهان و کشور به یک معضل تبدیل‌شده است به‌نوعی که گوشت به شکل چند نرخی در اکثر قصابی‌ها فروخته می‌شود.

دراین‌ارتباط رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اظهار داشت: قیمت گوشت از دو تا سه ماه گذشته در شهرستان اردستان افزایش‌یافته است که در این خصوص شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری جهاد کشاورزی به‌طور هفتگی اقدام به جذب گوشت منجمد کرده و حتی یک دوره توزیع گوشت گرم هم صورت گرفته است.

محمدرضا باقری با بیان اینکه قیمت گوشت در اردستان حالت صعودی گرفته است، افزود: برای تعدیل و کاهش قیمت بیش از ۱۵ تن گوشت منجمد به شهرستان اردستان وارد و بین مردم توزیع‌شده است که توانست تا حدودی در کاهش قیمت اثرگذار باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان بیان داشت: با این وجود باز هم متأسفانه شاهد افزایش قیمت گوشت در شهرستان اردستان بودیم، البته رایزنی‌های مختلفی هم دراین‌ارتباط صورت گرفته است به‌نوعی که گوشت گرم گوساله از استان یزد با قیمتی بسیار پایین‌تر از نرخ فعلی به اردستان وارد و توسط قصابان توزیع شد اما متأسفانه بار دیگر گوشت گوساله افزایش قیمت داشته است.

باقری با بیان اینکه توزیع و عرضه گوشت دوباره به اداره صنعت، معدن و تجارت محول شده است، افزود: از نیمه دوم اسفند شاهد توزیع گوشت گرم هستیم و برای ایام نوروز و تنظیم کالای بازار برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته و به شکل روزانه و با اکیپ‌های مشترک از واحدهای قصابی و پروتئینی بازرسی به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان ابراز داشت: پیش از ایام عید ۵۰ بازدید و سرکشی از قصابی‌های سطح شهرستان اردستان انجام شد که چهار پرونده تخلف تشکیل‌شده و به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

او گفت: زمانی که دلالان گوسفند زنده را بخرند و بدون مجوز آن‌ها را خارج می‌کنند این امر منجر به گران شدن گوشت در شهرستان می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد