hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان| کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

اصفهان| کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حاوی تماس تلفنی یک کودک خمینی‌شهری با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان و درخواست کمک برای نجات جان مادر بود.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شنبه کودکی شش‌ساله با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان تماس می‌گیرد و برای نجات جان مادرش درخواست کمک می‌کند.
مسعود پیرحاجی گفت: خوشبختانه همکار ما در مرکز پیام با حوصله به صحبت‌های این کودک گوش می‌کند و شرح حال کاملی از وی می‌گیرد.
وی ادامه داد: با اعزام به موقع نیروهای اورژانس و حضور در محل، مادر این فرزند به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از انجام اقدامات درمانی لازم فرد مذکور نجات می‌یابد.
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر، گفت: آموزش همیشه معجزه می‌کند و کودکان آموزش پذیر هستند. تأثیر آموزش در دوران کودکی می‌تواند بهترین نقش را در جامعه داشته باشد.
پیرحاجی با اشاره به این کودک شش ساله افزود: این کودک خیلی خوب توانست با دادن اطلاعات لازم به مرکز اورژانس جان مادر خود را نجات دهد.
وی خاطرنشان کرد: از آموزش کودکان غفلت نکنیم. کودکان را با شماره‌های امدادی مثل پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی آشنا کنیم و آدرس دقیق محل سکونت را به کودکان بیاموزیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد