hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| مناطق کم برخوردار استان اردبیل آباد می‌شوند

اردبیل| مناطق کم برخوردار استان اردبیل آباد می‌شوند

استاندار اردبیل گفت: برای محرومیت‌زدایی و پاک کردن محرومیت از چهره مناطق محروم و کم برخوردار این استان ازجمله مناطق مختلف شهرستان خلخال با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

اکبر بهنامجو در جریان سفر به روستاهای محروم بخش خورش رستم خلخال افزود: به‌رغم ارائه خدمات ارزشمند به مردم منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتباطات امروزی نیاز و انتظارات مردم را به بهره‌مندی از امکانات رفاهی بیشتر ازجمله آب آشامیدنی سالم، راه‌های ارتباطی و امکانات زندگی مناسب همانند مناطق برخوردار کشور افزایش داده است.

او اظهار داشت: به همراه همه مدیران اجرایی استان برای تحقق خواسته مردم و محرومیت‌زدایی با تمام توان خود و تخصیص اعتبارات لازم تلاش می‌کنیم.

استاندار اردبیل گفت: بهره‌مندی از آب سالم و بهداشتی حق مردم روستاهای کم آب بخش خورش رستم همچون روستای طویستان است و با تخصیص اعتبارات لازم نواقص موجود در بحث کمبود آب شرب این روستاها برطرف می‌شود.

او همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مناسب منطقه برای کشت انواع محصولات کشاورزی اظهار داشت: تغییر الگوی کشت با برگزاری دوره‌های آموزشی برای کشاورزان و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصادی جهت ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی علاوه برافزایش راندمان تولید موجب اشتغال جمعی از بیکاران و درنتیجه ماندگاری مردم در منطقه و جلوگیری از مهاجرت می‌شود.

استاندار اردبیل در بازدید از راه ارتباطی روستای طویستان هشجین و گفت‌وگو با اهالی این روستا برای زیرسازی و آسفالت این مسیر، آب‌رسانی و تجهیز مدرسه این روستا قول مساعد داد و دستور لازم را صادر کرد.

بهنامجو تأکید کرد: روستای طویستان ازلحاظ منابع آبی مشکل خاصی ندارد و با مدیریت صحیح منابع آبی و اجرای طرح‌های آبیاری مدرن می‌توان علاوه بر تأمین آب شرب مصرفی، نیاز کشاورزی، باغداری و دام‌پروری را نیز تأمین کرد.

او از اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با همکاری دستگاه‌های دولتی در روستاها و مناطق محروم تقدیر کرد و افزود: سپاه با خدمت‌رسانی جهادی خود در دل مردم جای گرفته و دشمنان انقلاب از همین موضوع وحشت دارند که سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

استاندار اردبیل در ادامه سفر به منطقه خورش رستم از پروژه‌های راه‌سازی و آب‌رسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در روستای گلوجه این بخش بازدید کرد.

او اظهار کرد: با همکاری‌های صمیمانه و جهادی سپاه و دولت و همدلی و همیاری مردم این روستا کارهای ارزشمندی در جهت خدمت‌رسانی به مردم انجام‌گرفته و مشکل راه ارتباطی و آب آشامیدنی اهالی این روستا مرتفع شده است.

او برای زیرسازی و آسفالت ۳ کیلومتر از مسیر این روستا که فاصله آن تا مرکز شهر هشجین 25 کیلومتر است قول مساعد داد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد