hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > فرار پرسپولیس با محصول سایپا

فرار پرسپولیس با محصول سایپا

هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید. در اولین دیدار، پیکان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل حمید بوحمدان (۲۲) به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا شکستی دیگر در کارنامه شاگردان حسین فرکی ثبت شود. علیرضا منصوریان و شاگردانش با این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و با صعود 3 پله‌ای در رده هشتم قرار گرفتند.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید. در اولین دیدار، پیکان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل حمید بوحمدان (۲۲) به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا شکستی دیگر در کارنامه شاگردان حسین فرکی ثبت شود. علیرضا منصوریان و شاگردانش با این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند و با صعود 3 پله‌ای در رده هشتم قرار گرفتند.پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزارکننده آخرین بازی این هفته بودند. علی دایی که وعده داده بود تیمش تلاش می‌کند تا بهترین بازی‌اش را ارائه دهد، سایپا را با ترکیبی هجومی به میدان فرستاد. شاگردان شهریار خیلی زود به گل رسیدند تا هیجان بازی دوچندان شود. سایپایی‌ها در دقیقه 4 صاحب ضربه کرنر شدند. سانتر معین عباسیان به تیر یک و شلوغی مقابل محوطه جریمه پرسپولیس باعث شد رضا اسدی روی توپ تأثیر بگذارد و توپ با تغییر مسیر از بین پاهای علیرضا بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد. پس از به ثمر رسیدن گل، باز هم بازی در اختیار سایپا بود و آنها چند موقعیت نصف و نیمه دیگر هم خلق کردند. از دقیقه ۲۰ توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت و در دقیقه ۲۹ به  هدف نزدیک شدند اما حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا به زیبایی ضربه سر مهدی شریفی را مهار کرد. با این حال شاگردان برانکو دست از حمله نکشیدند و در دقیقه 30، روی رفت و برگشتی که هنگام ضربه کرنر سرخپوشان رخ داد، توپ در داخل محوطه جریمه به کمال کامیابی‌نیا رسید و او با پاس رو به بیرون بشار رسن را صاحب توپ کرد و هافبک عراقی هم با شوتی زیبا، توپ را وارد دروازه سایپا کرد تا اولین گل خود از زمان حضورش در پرسپولیس را به ثمر برساند. در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که برانکو دست به تغییر زد و مهدی ترابی را به جای مهدی شریفی به میدان فرستاد. با حضور ترابی، پرسپولیس آهنگ تهاجمی‌تری به خود گرفت و این بازیکن تأثیرگذاری‌اش را نشان داد. دقیقه 49 پاس ترابی در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و او هم بعد از مکثی کوتاه به توپ ضربه زد و گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید. علیپور که به دلیل درگذشت پدربزرگش عزادار است، بعد از گل شادی نکرد و زیر پیراهنش را نشان داد که روی آن نوشته بود: «به یاد پدربزرگ عزیزم.» حملات پرسپولیسی‌ها ادامه پیدا کرد و دقیقه 62 علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار گرفت اما با یک چرخش توپ را به ترابی سپرد و این بازیکن هم با شوتی محکم از درون محوطه جریمه، گل سوم سرخ‌ها را وارد دروازه تیم سابق خود کرد. شاگردان علی دایی که خود را بازنده می‌دیدند، پیش کشیدند و دقیقه ۶۸ فاصله را به حداقل رساندند. پاس در عمق آرش رضاوند، رضا اسدی را در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرد و او با شوتی زیبا از زاویه بسته، گل دوم خودش و سایپا را به ثمر رساند.
در ادامه دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما اتفاق خاصی نیفتاد تا این دیدار جذاب و پرگل به سود برانکو و شاگردانش به پایان برسد.نکته قابل توجه این بازی ، درخشش مهدی ترابی بود که با حضور در سایپا به فوتبال ایران معرفی شد اما در این بازی ستاره سرخپوشان شد و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل ، نقش محوری را در پیروزی قرمزها ایفا کرد تا پرسپولیس با محصول سایپا برنده این دیدار شود.
  پرسپولیس با این برد 54 امتیازی شد و فاصله خود با تراکتورسازی تیم دوم جدول را به 5 امتیاز افزایش داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد