hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > معرفی ایده‌های فناورانه در حوزه آب و پساب

معرفی ایده‌های فناورانه در حوزه آب و پساب

مرکز شتاب‌دهی تخصصی حوزه آب (واتک)، ایده‌های فناورانه در حوزه آب و پساب را از بین طرح‌های ارسالی ارزیابی و معرفی می‌کند.

به گزارش ایرنا، شتاب‌دهنده واتک (Watech) فراخوان ایده و طرح در حوزه فناوری‌های آب را با محورهای فناوری‌های جدید تولید و تأمین آب، تصفیه و بازچرخانی پساب و فاضلاب و بهینه‌سازی مصرف آب اجرا کرده است که هم‌اکنون جلسات ارزیابی طرح‌های برگزیده با فناوران در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش، تیم‌های پذیرش‌شده که دارای طرح‌ و ایده‌ مناسب باشند از امکانات و خدمات مختلف واتک از جمله شبکه‌سازی، تأمین سرمایه اولیه، فضای استقرار و امکانات زیرساختی، مشاوره و مربی‌گری و آموزش بهره‌مند ‌می‌شوند.
واتک از لحاظ ساختاری، ترکیبی از «مرکز نوآوری» و «شتاب‌دهنده» است که به افراد و تیم‌های صاحب ایده و شرکت‌های نوپا کمک می‌کند تا ایده و راهکار خود را برای حل چالش‌های آب کشور توسعه دهند.
همچنین واتک در کنار تیم‌ها قرار می‌گیرد تا آن‌ها مراحل توسعه محصول و رسیدن به MVP (محصول اولیه) را پشت سر گذرانده و به سمت تجاری‌سازی و خلق ارزش و ثروت حرکت کنند.
علاقه‌مندان صاحب طرح یا ایده در حوزه آب و پساب می‌توانند برای ثبت طرح خود به سایت واتک به نشانی Watech.ir مراجعه کنند.
واتک (Watech) برنامه شتاب‌دهی تخصصی فناوری‌های حوزه آب و مخفف Water Technologies به معنای فناوری‌های آب است. این برنامه فناورانه با بهره‌گیری شبکه‌ای از فعالان، خبرگان و متخصصان حوزه آب در سال 1397 تأسیس‌شده است تا بستری برای پرورش و تجاری‌سازی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه حوزه آب باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد