hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| ارسال کمک 11 میلیاردی استان البرز به مناطق سیل‌زده

البرز| ارسال کمک 11 میلیاردی استان البرز به مناطق سیل‌زده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در هفته سوم فروردین ستاد جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف یازده میلیارد ریال کمک به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.

 جهانگیر شاهمرادی دراین‌باره گفت: از ابتدای وقوع سیل در کشور و در همان ایام تعطیلات نوروز ستاد جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف در این سازمان تشکیل شد که تا این لحظه توانسته است در چند نوبت، کمک‌های خود را به مناطق سیل‌زده ارسال نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: محصولات بهداشتی، ظروف یکبار مصرف، نان، کلمن، بخاری، شیرخشک، پوشک، مواد غذایی و... از جمله کالاهای ارسالی به مناطق سیل‌زده بوده است.

این مقام مسئول درباره میزان این کمک‌های تخصیصی تصریح کرد: چهار و نیم تن کنسرو، دو و نیم تن چای، یک‌تن برنج، 11 تن شوینده، دو تن حبوبات، 10 تن مربا و کمپوت، 26 تن آب‌معدنی، 30 هزار مترمربع پتو و موکت و 9 تن روغن مایع دیگر اقلام ارسالی صاحبان صنایع و معادن استان البرز به مناطق سیل‌زده بوده است.

شاهمرادی یادآور شد: صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان البرز تاکنون بارها مناعت طبع خود را به اثبات رسانده و همیشه یاور مردم بوده‌اند همچنان که در زلزله کرمانشاه نیز استان البرز جزو اولین استان‌هایی بود که کمک‌های خود را به این منطقه ارسال کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه جمع‌آوری کمک برای مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد تصریح کرد: ستاد جمع‌آوری و ساماندهی کمک‌های صنعتگران، معدنکاران و اصناف مستقر در این سازمان، مفتخر است با تمام توان در حال جمع‌آوری و ساماندهی این کمک‌هاست و دست تمامی فعالان اقتصادی نیکوکار را به گرمی می‌فشارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد