hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| دومین جشنواره ملی گردشگری در استان برگزار می‌شود

آذربایجان غربی| دومین جشنواره ملی گردشگری در استان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره ملی گردشگری در استان خبر داد.

 جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: تجربه موفق سال گذشته و استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران از برنامه‌های اولین جشنواره ملی گردشگری ما را در اجرای این جشنواره در سال جاری مصمم کرد.

او تصریح کرد: در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی گردشگری که در بهمن‌ماه سال 97 در تهران برگزار شد ایشان بر اجرای دومین جشنواره ملی گردشگری در استان آذربایجان غربی تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با اشاره به نقش برگزاری این جشنواره در جذب حداکثر گردشگر به استان گفت: پیرو تاکیدات ریاست سازمان بر توسعه و تقویت گردشگری غرب و شمال غرب کشور مطمئنا برگزاری این جشنواره در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به کشور و استان آذربایجان غربی نقش مؤثر خواهد داشت. جباری عنوان کرد: سال گذشته بر اساس تعاملات خوبی که با دستگاه‌های اجرایی و همکار داشتیم توانستیم استان آذربایجان غربی و ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگ و آداب‌ورسوم و حتی غذاهای آن را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم. مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد: امسال نیز امیدواریم با حمایت‌های سازمان مرکزی و استاندار آذربایجان غربی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم تجربه موفق سال گذشته را تکرار کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد