hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| کمک 45 میلیون تومانی اهالی فرهنگ و هنر به سیل‌زدگان

آذربایجان غربی| کمک 45 میلیون تومانی اهالی فرهنگ و هنر به سیل‌زدگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دو جلسه برای جمع‌آوری کمک‌های اهالی فرهنگ و هنر استان به سیل‌زدگان در این اداره کل برگزارشده است، گفت: اهالی فرهنگ و هنر با همکاری این اداره کل حدود 450 میلیون ریال را به‌صورت نقدی برای کمک به سیل‌زدگان کشور جمع‌آوری می‌کنند.

 حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: در مرحله نخست کمک‌های نقدی به مناطق سیل‌زده ارسال و در مرحله بعدی گروه‌های فرهنگی و هنری استان برای تقویت همدلی و ایجاد روحیه در بین مردم سیل‌زده به این مناطق اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: برای شناسایی نیازهای مناطق سیل‌زده و تأمین اقلام موردنیاز نیز هیئتی از این اداره کل به مناطق موردنظر اعزام می‌شود تا نیازسنجی‌های لازم در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه را در مناطق سیل‌زده انجام دهند.

او اضافه کرد: کمک به اهالی فرهنگ و هنر در مناطق سیل‌زده و پشتیبانی فرهنگی از این قشر از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی است که با جدیت دنبال می‌شود.

او با اشاره به راه‌اندازی پویش کمک به سیل‌زدگان در ارومیه به همت اصحاب رسانه، اظهار داشت: این پویش اثر قابل‌توجهی در ترغیب بیش‌ازپیش مردم برای کمک به سیل‌زدگان داشت و کمک‌های این اداره کل نیز در قالب این پویش به مناطق موردنظر ارسال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اعلام کرد: تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه می‌توانند با توجه به ظرفیت خود به هم‌صنف‌های خود در مناطق سیل‌زده کمک کنند.

حجت‌الاسلام خدایاری با اشاره به لزوم انجام کار فرهنگی در زمینه شعار سال نیز گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی در زمینه شعار سال ضروری است و بر همین اساس نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در اواخر فروردین سال جاری با همین موضوع برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد